Tarłów, dnia 09.07.2020r.
ZAPYTANIE OFERTOWE Na wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: MODERNIZACJA STRAŻNICY OSP W CEGIELNI
Zgodnie z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29.stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019r. poz.1843) zgodnie z którym ww. ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. Zamawiający: GMINA TARŁÓW ul. Rynek 2 27-515 Tarłów Tel. 158385111 Fax 158385120 email: gmina@tarlow.pl strona internetowa: www.tarlow.pl, www.bip.tarlow.pl I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Remont budynku w zakresie robót budowlanych polegających na: 3.1.Wymiana pokrycia dachu z płyt A-C na na pokrycie z blachy dachówkowej 3.2.Ocieplenia budynku z płyt styropianowych z wykonaniem tynków cienkowarstwowych. 3.3.Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z profili P.C.V. 3.4. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej drewnianej. 3.5.Wymiana podłóg drewnianych na posadzki z płytek Gress 3.6. Wykonanie ścianek działowych grub.12cm 3.7. Wykonanie tynków wewnętrznych i okładziny ścian z płytek glazura. 3.8.Wykonanie malowania ścian i sufitów. 3.9. Wykonanie instalacji wod.-kan. z armaturą . 3.10.Montaż grzejników elektrycznych konwektorowych i pieca typ. „Koza” 3.11. Wykonanie przyłączy: wodociągowego i sanitarnego 3.12. Wykonanie zbiornika bezodpływowego na ścieki poj. V=6,00m3 3.13. Wykonanie elementów zewnętrznych : opaski wokół budynku z kostki brukowej i schodów betonowych z okładziną z płytek Obiekt zlokalizowany na działkach o nr. 144/2, 145/2, 146/2, 147/2 o ogólnej pow. 0,17ha, położona w obrębie wsi Cegielnia
Dane techniczne budynku: 1. Budynek o wym. 14,30x13,15m 2. Powierzchnia zabudowy – 188,05m2 3. Powierzchnia całkowita – 188,05m2 4. Powierzchnia użytkowa – 160,30m2 5. Kubatura budynku - 1090,70m3 Szczegółowy zakres prac przedstawia załączony kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót. Roboty muszą być wykonane na warunkach podanych w załączonym kosztorysie. Zaleca się przed złożeniem oferty dokonać oględzin budynku i miejsca wykonywania robót. Obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: ● Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie projektu Budowlanego i pozwolenia na budowę ● zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych. ● obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; ● zasadami wiedzy technicznej; obowiązującymi przepisami i normami polskimi. ● utrzymania porządku , przestrzegania przepisów BHP podczas wykonywania robót ● pokryje koszty szkód wyrządzonych w trakcie wykonania robót ● usunięcia usterek ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji po ich zgłoszeniu przez użytkownika.. zrealizuje i odda zamawiającemu przedmiot zamówienia , zgodnie z warunkami umowy II. TERMIN WYKONANIA: Wymagany termin realizacji zadania – 90 dni od daty podpisania umowy. III. RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BENEFICJENT BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERT. Ofertą najkorzystniejszą, będzie oferta z najniższą ceną. Kryterium: cena- waga 100%. Kryterium wyboru oferty – najniższa cena. VI. MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT Sposób złożenia oferty : Ofertę sporządzoną na załączonym do niniejszego ogłoszenia formularzu wraz z załącznikami, należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów z dopiskiem na kopercie „Oferta na zadanie: „MODERNIZACJA STRAŻNICY OSP W CEGIELNI” Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest : Jan Niedziela lub Monika Siepietowska tel. 158385111 w. 25. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem załączonym do niniejszego ogłoszenia. Termin składania ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 23.07.2020 r. do godz. 10.00. w siedzibie Urzędu Gminy w Tarłowie ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów (sekretariat). Termin związania ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania w każdej chwili do dnia zawarcia umowy bez podania przyczyny. W takiej sytuacji zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, w tym odszkodowawczej. VII. ROZTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA I ZLECENIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1) O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani telefonicznie lub pocztą tradycyjną lub e mailową. 2) Sposób płatności za wykonanie ww. usług – płatność jednorazowa po wykonaniu usługi na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia złożenia faktury.
VIII ZAŁĄCZNIKI: 1. Formularz oferty -pobierz 2. Kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót - pobierz 3. Projekt umowy - pobierz
Dokumentacja: 1. Mapa - pobierz 2. Rzut parteru - pobierz 3. Elewacja północna i południowa - pobierz 4. Elewacja wschodnia i zachodnia - pobierz
Wójt Gminy Tarłów mgr Tomasz Kamiński |
|
informacje udostępnił: | biptarlow |
data udostępnienia: 2020-07-09 12:41:00 | |
ostatnia modyfikacja: biptarlow 2020-07-09 12:59:02 » |