ZP.6/2021
Tarłów dn.08 .04.2021r.
Zamawiający:
Gmina Tarłów
ul. Rynek 2
27-515 Tarłów
NIP 8631589182
tel. 15 8385111, fax 158385120
e-mail: gmina@tarlow.pl
adres strony internetowej http://bip.tarlow.pl
Zapytanie ofertowe
Gmina Tarłów zaprasza do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 zł na zadanie pn.
Modernizacja budynku OSP w Julianowie.
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku ochotniczej straży pożarnej w miejscowości Julianów w zakresie robót budowlanych polegających na:
1. Wykonaniu robót rozbiórkowych
2. Wykonaniu ścian i ścianek
3. Wykonaniu konstrukcji i pokrycia dachu
4. Strop – podsufitka
5. Wymianie stolarki okiennej i drzwiowej
6. Wykonaniu tynków wewnętrznych i okładzin ścian
7. Wykonaniu posadzek betonowych i położeniu płytek
8. Malowaniu ścian
9. Wykonaniu elewacji zewnętrznej
10. Wykonaniu Instalacji wod.-kan.
11. Wykonaniu Instalacji elektrycznych
12. Wykonaniu zbiornika bezodpływowego na ścieki
Obiekt zlokalizowany na działce o nr. 188/1, położony w obrębie wsi Julianów.
Szczegółowy zakres prac przedstawia załączony kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót. Roboty muszą być wykonane w warunkach podanych w załączonym kosztorysie. Zaleca się przed złożeniem oferty dokonać oględzin budynku i miejsca wykonania robót. Obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
- zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych;
- zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
- zgodnie z zasadami wiedzy technicznej; obowiązującymi przepisami i normami polskimi;
- utrzymania porządku, przestrzegania przepisów BHP podczas wykonywania robót
- pokryje koszty szkód wyrządzonych w trakcie wykonania robót;
- usunie usterki ujawnione w okresie rękojmi lub gwarancji po ich zgłoszeniu przez użytkownika;
- zrealizuje i odda zamawiającemu przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami umowy.
Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: Wymagany termin realizacji zadania- 90 dni od daty podpisania umowy
1) Warunki realizacji zamówienia
Płatność nastąpi w terminie 30 dni po dostarczeniu faktury licząc od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury.
2) Osoba do kontaktów
3) Opis sposobu przygotowania oferty
- uzupełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 1
- wypełniony kosztorys ofertowy- załącznik nr 2
4) Termin i sposób złożenia oferty przez wykonawcę
1. Ofertę proszę złożyć do dnia 23.04.2021 do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Tarłowie ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów w zamkniętej kopercie z dopiskiem (ZP.6/2021 Modernizacja budynku OSP w Julianowie.), lub na adres mailowy: gmina@tarlow.pl Proszę o wpisanie w tytule wiadomości: (ZP.6/2021 Modernizacja budynku OSP w Julianowie ) Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
5) Opis sposobu obliczenia ceny oferty
6) Kryteria oceny ofert
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100
cena brutto badanej oferty
7) Składanie ofert dodatkowych.
8) Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu
9) Podstawa nieudzielenia zamówienia
10) Informacje dodatkowe
ZATWIERDZAM
Wójt Gminy Tarłów
mgr Tomasz Kamiński