Ogłoszenie Wójta Gminy Tarłów
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych
z dnia 2 października 2024 roku
Podstawa prawna: Uchwała nr XLIX/294/14 Rady Gminy w Tarłowie z dnia 30 kwietnia 2014 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych na terenie Gminy Tarłów.
Wójt Gminy Tarłów zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U. z 2023 r. poz. 571 z późn. zm.) działających na rzecz mieszkańców Gminy Tarłów do przedkładania uwag i opinii na temat:
„Projektu Programu Współpracy Gminy Tarłów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2025”.
Celem konsultacji jest umożliwienie zgłaszania uwag do przedmiotowego projektu przez funkcjonujące na terenie Gminy Tarłów organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571 z późn. zm.).
Projekt Programu jest dostępny:
· na stronie internetowej Urzędu Gminy w Tarłowie www.tarlow.pl, w zakładce aktualności,
· na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.tarlow.pl, w zakładce aktualności i ogłoszenia,
· na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów.
Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od 02.10.2024 r. do 16.10.2024 r.
Raport z przeprowadzenia konsultacji społecznych zostanie udostępniony na stronie internetowej Urzędu Gminy w Tarłowie, www.bip.tarlow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Tarłowie.
Uwagi i opinie do ww. dokumentu można składać:
· za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Urząd Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów,
· drogą mailową na adres (gmina@tarlow.pl) na załączonym formularzu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.10.2024 r.
Uwagi i opinie z datą wpływu po dniu 16.10.2024 r. nie będą rozpatrywane.