OGŁOSZENIE O NABORZE
NA STANOWISKO INSPEKTORA DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
W URZĘDZIE GMINY W TARŁOWIE
Wójt Gminy Tarłów ogłasza nabór na stanowisko Inspektora
ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy w Tarłowie
I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Obywatelstwo polskie
- Ukończone 18 lat, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe ( ekonomiczne – rachunkowość).
- Znajomość przepisów dotyczących rachunkowości jednostek sektora finansów publicznych i zasad polityki rachunkowości.
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
- Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Inspektora ds. księgowości budżetowej.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dyspozycyjność.
- Co najmniej 3 letni staż pracy w samorządzie.
II. WYMAGANIA DODATKOWE
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Znajomość programów komputerowych.
- Prawo jazdy kat B
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ
- Ewidencja zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych.
- Prowadzenie spraw Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej przy Urzędzie.
- Ewidencjonowanie składników majątku jednostek sektora finansów publicznych.
- Dokonywanie rozliczeń z tytułu dochodów budżetowych z majątku gminy i świadczonych usług.
- Wykonywanie czynności w zakresie realizowanych dochodów na rzecz budżetu państwa
IV. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
- List motywacyjny
- Curriculum Vita
- Kserokopie dokumentów
- potwierdzających wykształcenie
- potwierdzających staż pracy
- prawa jazdy
- Zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia umożliwiające zatrudnienie na stanowisku urzędniczym – Inspektora ds. księgowości budżetowej, wydane nie wcześniej niż 30 dni przed terminem składania ofert.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełnych praw publicznych.
- Oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne ( osoba wybrana w postępowaniu konkursowym na w/w stanowisko zobowiązana będzie do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności przez Krajowy Rejestr Karny ).
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r. Nr 101, poz 926 z poź.zm.) w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko Inspektora ds. księgowości budżetowej.
V.INNE INFORMACJE
- Osoby których oferty zostały odrzucone, nie będą powiadamiane.
- Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane o zachowaniu terminu decyduje data wpływu, aplikacje które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy, można je odebrać osobiście.
- Informacja o wstępnej weryfikacji oraz wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska kandydata wraz z adresem i dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. księgowości budżetowej” w siedzibie Urzędu, pokój Nr 3 (Sekretariat ) lub pocztą na adres Urzędu Gminy Tarłów, 27-515 Tarłów, ul. Rynek 2, w terminie do dnia 28 stycznia 2011r. do godz. 15,30.
Wójt Gminy
mgr Leszek Walczyk