Tarłów. 06.02.2014
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT CENOWYCH
na stworzenie strony internetowej konsultacji społecznych, sprawowanie nad nią nadzoru i jej aktualizacja
w ramach realizacji projektu „WSPÓŁPRACA DROGA DO AKTYWNEJ DEMOKRACJI” realizowanego w ramach Priorytet V– Dobre rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego
1.NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO:
Gmina Tarłów
ul. Rynek 2
27-515 Tarłów
NIP: 863-15-89-182
REGON: 830410020
e-mail: gmina@tarlow.pl
strona zamawiającego: www.tarlow.pl, www.bip.tarlow.pl
2. TRYB SKŁADANIA OFERT CENOWYCH
2.1. Zaproszenie na złożenie oferty cenowej, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równości kwoty 14.000 euro.
3.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1 Nazwa Zamówienia nadana przez Zamawiającego
Zadanie 1.- opracowania strony internetowej do spraw konsultacji społecznych,
Zadanie 2. –sprawowanie nadzoru i aktualizacja strony internetowej, w ramach realizacji projektu pn. „WSPÓŁPRACA DROGA DO AKTYWNEJ DEMOKRACJI” realizowanego w ramach Priorytet V– Dobre rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego
3.2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania usługi: od dnia podpisania Umowy Zamawiającego z Wykonawcą.
Termin zakończenia zamówienia:
4.1.Wykonawca jest zobowiązany do stworzenia strony internetowej konsultacji społecznych: 7 dni roboczych od podpisania umowy, w celu weryfikacji i naniesienie ewentualnych uwag ze strony Zamawiającego.
4.2. Nadzór i aktualizacja strony30.06.2015r.
5.Forma oferty:
5.1. Ofertę powinna być sporządzona formie pisemnej, należy złożyć ją osobiście lub listownie w kopercie, która będzie zaadresowana na adres, będzie posiadać nazwę i adres Wykonawcy:
Urząd Gminy w Tarłowie
ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów
woj. Świętokrzyskie
z dopiskiem:
„stworzenie strony internetowej konsultacji społecznych, sprawowanie nad nią nadzoru
i jej aktualizacja” Nie otwierać przed 14.02.2014, godz.1000
5.2. Każda poprawka w ofercie musi być skreślona i parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert wraz z datą;
5.3. Oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą one być udostępnione innym uczestników postępowania.
5.4 Decyduje data wpływu do Zamawiającego – oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
5.5. Informacja o wyborze oferty zostanie umieszczona na stronie internetowej www.bip.tarlow.pl
5.6.Osoba odpowiedzialna do kontaktu: Ewa Majcher tel. 15 8385111 wew. 16
7.KRYTERIA OCENY OFERT (opis)
7.1.Zamawiający oceni i porówna te oferty, które nie zostaną odrzucone.
7.2.O wyborze oferty będzie decydować łączna cena brutto za przedmiotową usługę.
7.3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz ich uzupełnienia.
7.4. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej Oferty na podstawie nw. kryterium oceny Ofert (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Cena oferty - 100 % (max 100 pkt)
8.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca:
8.1. posiada doświadczenie w opracowywaniu stron www, ze szczególnym uwzględnieniem stron www stworzonych w oparciu o Wytyczne WCAG 2.0.
8.2. posiada odpowiednie kwalifikacje, umiejętności, doświadczenie do wykonania przedmiotu Zamówienia.
8.3.posiada odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające zrealizowanie usługi.
9. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.
10.POSTANOWIENIA KOŃCOWE