Tarłów, dnia 05.12.2011 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE - na dostawę artykułów biurowych
prowadzonego w formie rozeznania cenowego dla zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 14.000 euro- zgodnie z art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r.,Nr.113 poz. 759 z zm.).
W związku z potrzebą zaopatrzenia Urzędu Gminy w Tarłowie w artykuły biurowe zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy artykułów biurowych dla Urzędu Gminy w Tarłowie w 2012 r.
I. Zamawiający
Urząd Gminy Tarłów
ul. Rynek 2
27-515 Tarłów
tel./ fax. 158385111/158385120
NIP: 863-10-19-852
II. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zapytania jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych w 2012 r. dla Urzędu Gminy w Tarłowie zgodnie z ilością zawartą w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. CPV – Nazwa/kod ze wspólnego Słownika Zamówień CPV 30192000-1 Wyroby biurowe
III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia:
1. Artykuły biurowe dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego na koszt Dostawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy (załącznik nr 1) w terminie do 2 dni od przyjęcia zamówienia na adres zamawiającego.
2. Najważniejszym kryterium oceny ofert będzie cena.
3. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
5. Urząd Gminy Tarłów zamierza dokonać zamówień na szacunkową kwotę nie większą niż 20.000,00 zł.
6. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
7. W ramach umowy, Urząd Gminy Tarłów zastrzega sobie prawo do zmiany w ilościach i rodzajach zamówionych artykułów biurowych asortymentu określonego w załączniku nr 2, który stanowi orientacyjne zestawienie zamawianych artykułów.
8. Termin wykonania zamówienia: od dnia wyboru Dostawcy, do 31 grudnia 2012 r.
9. Urząd Gminy zaznacza, iż Dostawca może ulec zmianie w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.
10. Ofertę cenową należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 20.12.2011 r. do godz. 10.00, w siedzibie zamawiającego (Sekretariat Urzędu Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów). Oferta musi zawierać nazwę zamówienia: „Oferta na dostawę artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy w Tarłowie w 2012 r.” Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2011 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego.
11. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy – zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Gminy Tarłów oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Tarłowie, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony faksem lub pocztą.
13. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Magdalena Buczkowska tel. 158385111 wewn. 25, email: magdalena.buczkowska@tarlow.pl