Znak sprawy: IRG-K.2110.1.2020
Tarłów, dnia 10.06.2020r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
PODINSPEKTOR DS. OBRONNYCH, OBRONY CYWILNEJ
I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
I. Wójt Gminy Tarłów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: 1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Tarłów
ul. Rynek 2, 27-515 TARŁÓW
2. Nazwa stanowiska urzędniczego:
PODINSPEKTOR DS. OBRONNYCH, OBRONY CYWILNEJ I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
3. Nazwa Referatu:
REFERAT ROLNICTWA, OCHRONY ŚRODOWISKA I SPRAW OBYWATELSKICH
II.Niezbędne wymagania:
1. Wykształcenie wyższe o kierunku Bezpieczeństwo narodowe,
2. Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
3. Bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office (Excel, Word), umiejętność obsługi poczty e-mail oraz obsługi urządzeń biurowych,
4. Kandydatem może być osoba, która jest obywatelem polskim, obywatelem Unii Europejskiej, obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Nieposzlakowana opinia.
8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
9. Znajomość procedur administracyjnych oraz przepisów prawa w zakresie postępowania administracyjnego (Kodeks postępowania administracyjnego),
10. Wiedza i umiejętności zawodowe: znajomość prawa z zakresu zadań związanych z obroną cywilną, zarządzaniem kryzysowym oraz sprawami obronnymi w jednostce samorządu terytorialnego, a w szczególności ustaw o:
a) samorządzie gminnym,
b) powszechnym obowiązku obrony RP,
c) zarządzaniu kryzysowym,
d) ochronie danych osobowych,
e) ochronie informacji niejawnych,
f) stanie wojennym,
g) stanie wyjątkowym,
h) stanie klęski żywiołowej,
i) kodeks postępowania administracyjnego,
j) rozporządzenia RM z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin (Dz. U. z 2002 r. Nr 96, poz. 850)
k) innych rozporządzeń do wymienionych wyżej ustaw.
8) Predyspozycje osobowościowe: dyspozycyjność, umiejętność podejmowania decyzji pod presją, sumienność, dokładność, samodzielność.
1) Znajomość zasad funkcjonowania samorządu oraz kompetencji jego organów,
2) Umiejętność rozumienia i stosowania przepisów prawa,
3) Znajomość terenu Gminy Tarłów.
4) Prawo jazdy kat. B
1. Opracowanie planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy i aktualizacja dokumentów z nim związanych.
2. Wykonanie Planów szkolenia obronnego.
3. Organizacja i prowadzenie ćwiczeń obronnych i szkoleń.
4. Opracowanie dokumentacji Stałego Dyżuru oraz prowadzenie czynności z nim związanych.
5.Opracowanie i aktualizacja planu akcji kurierskiej oraz działań z nią związanych.
6. Prowadzenie i aktualizacja planów świadczeń osobistych i rzeczowych oraz ich zestawień i sprawozdań.
7.Nadzór nad aktualizacją bazy e-koz.
8.Planowanie i przygotowanie zabezpieczenia medycznego na potrzeby obronne.
9.Przygotowanie i przeprowadzenie rejestracji na potrzeby założenia ewidencji wojskowej oraz prowadzenia kwalifikacji wojskowej.
10.Współdziałanie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu kwalifikacji wojskowej.
11.Opracowanie i aktualizacja planów obrony cywilnej, opracowanie rocznych i wieloletnich planów działania.
12.Opracowanie i aktualizacja planu ewakuacji.
13.Tworzenie formacji obrony cywilnej, opracowanie planów działania formacji.
14.Przygotowania i utrzymanie w sprawności systemu wykrywania, alarmowania i ostrzegania o zagrożeniach.
15.Zaopatrywanie formacji obrony cywilnej w sprzęt, środki techniczne, umundurowanie, zapewnienie warunków do przechowywania i konserwacji.
16.Opracowanie gminnego planu zarządzania kryzysowego.
17.Prowadzenie dokumentacji gminnego zespołu zarządzania kryzysowego.
18. Współpraca z organizacjami pozarządowymi
V Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym:
1) praca w wymiarze pełnego etatu,
2) praca wykonywana w biurze oraz w terenie;
3) bezpośredni kontakt z klientami urzędu;
4) praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych;
5) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
6) użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
W miesiącu maju wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Tarłów w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 % / jest niższy niż 6 %.*
2.Wymagane dokumenty
1.List motywacyjny
2. Życiorys zawodowy (CV)
3.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik do ogłoszenia.
4.Kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami oraz klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ( innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Podinspektor ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w Urzędzie Gminy Tarłów. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem/am się z treścią Klauzuli informacyjnej dotyczącej przetwarzania danych osobowych w procesie naboru”
Kandydaci są proszeni o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o końcowej selekcji kandydata- o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wszelkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski – dokonane przez tłumacza przysięgłego.
3. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 24.06.2020r. do godz. 10.00 pod adres Urząd Gminy Tarłów ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów w zaklejonych kopertach z dopiskiem ; „ Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Tarłów Podinspektor ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego”.
Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż w zamkniętej kopercie lub wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu (decyduje data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrywane.
2.W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty wydawane są ich nadawcom albo komisyjnie niszczone po upływie trzech miesięcy od daty unieważnienia naboru.
4.Oferty osób, które wpłynęły w związku z ogłoszonym naborem, nieodpowiadające wymogom formalnym mogą być osobiście odebrane przez kandydatów w terminie trzech miesięcy, po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone.
5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Tarłów przez okres co najmniej 3 miesięcy.
*wybierz właściwe
**w przypadku wszczęcia naboru na stanowisko, o które poza obywatelami polskimi mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Wójta Gminy Tarłów
mgr Tomasz Kamiński
Załączniki:
Kwestionariusz osobowy
Klauzula informacyjna
Oświadczenie