Tarłów, dnia 15.07.2021 r.
ZP.9/2021
Zamawiający:
Gmina Tarłów
ul. Rynek 2
27-515 Tarłów
NIP 8631589182
tel. 15 8385111, fax 158385120
e-mail: gmina@tarlow.pl
adres strony internetowej http://bip.tarlow.pl
Zapytanie ofertowe
Gmina Tarłów zaprasza do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 zł na zadanie pn.
„Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Gminy Tarłów”.
1. Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Gminy Tarłów” . Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, warunkami BHP przez doświadczonych pracowników.
Zakres robót:
Zakres robót znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr. 3 do zapytania ofertowego.
Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonać oględzin pomieszczeń przeznaczonych do remontu i wykonania własnych obmiarów.
Wybór koloru paneli, koloru farb ścian do uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą po podpisaniu umowy.
Planowany termin rozpoczęcia prac remontowych Sierpień 2021r.
2. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: Wymagany termin realizacji zadania- 90 dni od daty podpisania umowy
1) Warunki realizacji zamówienia
Płatność nastąpi w terminie 30 dni po dostarczeniu faktury licząc od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury.
2) Osoba do kontaktów
- W sprawie przedmiotu zamówienia: Monika Siepietowska Tel. 158385111 wewn. 25
- W sprawie procedury udzielenia zamówienia: Monika Siepietowska Tel. 158385111 wewn. 25.
3) Opis sposobu przygotowania oferty
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.
- Do oferty należy załączyć:
- uzupełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 1
- wypełniony kosztorys ofertowy- załącznik nr 2
4) Termin i sposób złożenia oferty przez wykonawcę
1. Ofertę proszę złożyć do dnia 30.07.2021r. do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Tarłowie ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów w zamkniętej kopercie z dopiskiem (ZP.9/2021„Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Gminy Tarłów”.), lub na adres mailowy: gmina@tarlow.pl Proszę o wpisanie w tytule wiadomości: (ZP.9/2021„Remont pomieszczeń biurowych w budynku Urzędu Gminy Tarłów”.) Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
5) Opis sposobu obliczenia ceny oferty
- Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
- Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
- Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
6) Kryteria oceny ofert
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – znaczenie kryterium – 100 %
- Punkty zostaną obliczone wg wzoru:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100
cena brutto badanej oferty
- Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 100.
- Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert podlegających rozpatrzeniu.
7) Składanie ofert dodatkowych.
- Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
- Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
8) Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu
- Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
- Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.
9) Podstawa nieudzielenia zamówienia
- Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.
- Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
- W przypadku, o którym mowa w rozdziale VII, zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie.
- Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
10) Informacje dodatkowe
- Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.
- Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
- Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie oferty złożone na sekretariat lub przesłane na adres mailowy wskazany w zapytaniu ofertowym.
ZATWIERDZAM
Wójt Gminy Tarłów
Tomasz Kamiński