Tarłów, dnia 22.09.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Tarłów zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn.:
„Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z elementami małej architektury w Tarłowie”
Gmina Tarłów,
ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów
NIP 8631589182
www.bip.tarlow.pl
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych posiadających certyfikaty bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi normami na plac zabaw w miejscowości Tarłów. (działka nr ewid. 1245). Wykonanie placu zabaw dla dzieci, który będzie się składał z obiektów niekubaturowych takich jak: ławki, tablica z regulaminem placu zabaw, tablice z regulaminem dla poszczególnych elementów placu zabaw, kosze na śmieci oraz urządzenia do zabawy wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej piaskowej.
Teren planowanej inwestycji posiada bezpośredni dostęp do trzech dróg publicznych od strony zachodniej, północnej i wschodniej przedmiotowej działki, nie projektuje się wykonania dojść i dojazdów utwardzonych związanych z przedmiotową inwestycją ( istniejące alejki)
Teren inwestycji obejmujący działkę nr 1245 jest niezabudowany obiektami kubaturowymi. Obecnie stanowi 4 skwery wydzielone przez krzyżujące się alejki, na których znajdują się istniejące urządzenia zabawowe przeznaczone do likwidacji lub wymiany na nowe, które będą spełniać standardy bezpieczeństwa. Projektowany plac zabaw nie koliduje z uzbrojeniem terenu na działce.
Nie planuje się wykonania dodatkowej infrastruktury technicznej związanej z obsługą projektowanego placu zabaw. Teren inwestycji nie posiada ogrodzenia trwałego.
Wykaz urządzeń placu zabaw w miejscowości Tarłów:
1) Zestaw zabawowy- szt. 1
składający się z 2 zjeżdżalni- dużej i małej, mostków ruchomych, pomostów ukośnych, ścianki wspinaczkowej, 3 wieże. Wymiary 11,60 x 6 m x 3,50 m (wysokość). Strefa bezpieczeństwa 15,10 x 9,50 m.
Konstrukcja wykonana z drewna, zabezpieczonego dodatkowo przez mocowanie na stalowych ocynkowanych ogniowo kotwach. Dachy wież wykonane z płyty HDPE ze spadem. Zjeżdżalnia wykonana ze stelaża metalowego, malowanego proszkowo. Część zjazdowa wykonana z blachy nierdzewnej o grubości minimum 2 mm lub z laminatu . Elementy metalowe: drabinki, poręcze - oczyszczane w procesie piaskowania. Zabezpieczone przed korozją przez malowanie proszkowe farbami odpornymi na warunki atmosferyczne. Liny polipropylenowe o średnicy 16mm z rdzeniem stalowym.
2) Huśtawka równoważna- wagowa – 1 szt.
Wymiary 3x 0,50 m x 0,80 m. Konstrukcja wykonana z drewna lub ze stali. Belka ruchoma posadowiona na ułożyskowanym stelażu.
3) Bujak sprężynowy pojedynczy – 2 szt.
Wymiary urządzenia 1,20 x0,30 m, wysokość 0,90 m. Konstrukcja wykonana z wodoodpornej sklejki odpowiednio impregnowanej i pokrytej kolorowymi farbami. Elementy metalowe cynkowane i malowane proszkowo. Śruby i nakrętki służące do montażu urządzenia wykonane ze stali ocynkowanej lub nierdzewnej. Sprężyny bujaków wykonane ze stali sprężynowej o średnicy 20 mm. Oczyszczane w procesie piaskowania, malowane proszkowo farbami odpornymi na warunki atmosferyczne. Uchwyty bujaków wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową.
4) Karuzela krzyżowa– 1szt.
Wymiary 1,80m x 0,45 m. Konstrukcja ze stali nierdzewnej, cynkowanie proszkowe, malowanie proszkowe, siedziska z płyty polietylenowej HDPE całkowicie odpornej na działanie warunków atmosferycznych. Kotwienie zabetonowane 70 cm w gruncie.
5) Karuzela tarczowa – 1 szt.
Średnica min. 150 cm z siedziskami. Podłoga aluminiowa ryflowana, mechanizm łożyskowy obrotowy, wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie i malowane metodą proszkową.
6) Huśtawka podwójna + bocianie gniazdo – 1 szt.
Wymiary 5,70 x 1,60 m x 2,10 m Konstrukcja wykonana z drewna (dopuszcza się drewno rdzeniowe) lub ze stali. Wszystkie łączniki, łby śrub, nakrętki, mają być pochowane. Możliwość montażu bezpośrednio w podłożu lub na kotwach. Zawiesia huśtawek wykonane ze stali cynkowanej, łożyskowane. Siedzisko wykonane z aluminium i stali, pokryte miękkim poliuretanem + bocianie gniazdo o średnicy 100cm. wykonane z lin polipropylenowych. Liny polipropylenowe o średnicy 16mm z rdzeniem stalowym. Łańcuchy ze stali cynkowanej 6mm.
7) Stożek duży (linarium) - 1 szt.
Wymiary 4 m x 3,5 m. Liny polipropylenowe o średnicy 16 mm z rdzeniem stalowym, zakończenia lin wykonane z aluminiowych stopów zaciśniętych w tulejach.
8) Ławka - 8 szt. Ławka z oparciem.
Wymiary: 1,60m x 0,54m, wysokość 0,90m.
9) Kosz na śmieci- 8 szt.
Kosz metalowy z drewnem liściastym. Wymiary: 0,40m x 0,40m wysokość 0,70m.
10) Tablica regulamin placu zabaw -1 szt.
Wymiary: 0,5m x 0,10m, wysokość 1,80m.
11) Nawierzchnia bezpieczna piaskowa 358,9 m2.
Wyposażenie placu zabaw
Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek oraz w oparciu o instrukcje montażu, zaleceń, wskazówek i pod nadzorem dostawcy oraz instytucji nadzoru technicznego.
WYKAZ I KOLEJNOŚĆ WYKONYWANIA PROJEKTOWANYCH PRAC.
wyłączenie terenu prac z ruchu pieszego poprzez odpowiednie wygrodzenie i oznakowanie,
wytyczenie projektowanych obiektów,
wyznaczenie dróg transportu oraz miejsc składowania materiałów i stacjonowania sprzętu
poprzez odpowiednie wygrodzenie i oznakowanie,
roboty porządkowe oraz wywóz zanieczyszczeń, prace przygotowawcze i ziemne: zdjęcie
i złożenie w pryzmy darni z obszaru projektowanych nawierzchni, usunięcie i wywóz warstwy
humusu, wykorytowanie terenu do projektowanej rzędnej,
wykonanie i zabezpieczenie wykopów pod stopy i ławy fundamentowe, utwardzenie dna
wykopu, montaż deskowań oraz wylanie fundamentów pod obrzeża betonowe oraz urządzenia zabawowe,
osadzenie słupków oraz kotew w stopach fundamentowych oraz obrzeży betonowych
na ławach fundamentowych,
wykonanie i zagęszczenie kolejnych warstw podbudowy,
montaż elementów małej architektury i urządzeń zabawowych,
wykonanie nawierzchni bezpiecznej,
zakładanie trawników i wykonanie nasadzeń,
usunięcie zabezpieczeń i oznakowań wprowadzonych na czas budowy, uprzątnięcie terenu,
Nawierzchnia bezpieczna
Projektuje się nawierzchnię z piasku obejmującą powierzchnię zgodnie z częścią rysunkową. Wielkość ziaren piasku stosowanego jako podłoże pod placem zabaw powinno się mieścić w przedziale od 0,2 do 2mm. Grubość nawierzchni należy dobrać na podstawie wysokości swobodnego upadku dla każdego urządzenia, która zostanie przedstawiona przez producenta. Minimalna grubość nawierzchni powinna wynosić przynajmniej 20cm dla krytycznej wysokości upadku mniejszej bądź równej 2m oraz odpowiednio 30cm dla wysokości mniejszej bądź równej 3m. Alternatywnie można wykonać nawierzchnię syntetyczną na podbudowie utwardzonej umożliwiającej wsiąkanie wody opadowej. Obrzeża wykonać jako betonowe
o wymiarach 8x30cm i dł. ~157,0 m.b. Nawierzchnia bezpieczna musi spełniać wymagania PN EN 1177 – „Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki” oraz musi zostać dostosowana do maksymalnych wysokości spadania określonych przez producenta zabawek.
Zamawiający żąda, aby elementy konstrukcyjne urządzeń wykonane były z drewna malowanego bejcą, elementy metalowe malowane proszkowe, montaż w betonowych stopach na metalowych kotwach.
Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz powinna posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiadać instrukcję użytkowania w języku polskim oraz ostrzeżenie o zagrożeniach. Dostawa wraz z montażem będzie obejmować fabrycznie nowe artykuły.
Wszystkie wymienione urządzenia montowane będą bezpośrednio na podłożu trawiastym (w gruncie).
Lokalizacja poszczególnych elementów placu zabaw zostanie uzgodniona po podpisaniu umowy na etapie wykonywania robót.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia w zakresie prowadzenia działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Zamawiający wymaga 30-dniowy okres związania ofertą.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył wszystkie montowane urządzenia wraz z certyfikatami zgodnie z obowiązującymi normami.
5) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, montażem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy wskazanych przez Zamawiającego.
6) Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia urządzeń i sprzętu zgodnych pod względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa.
Złożona oferta powinna zawierać:
1) Ofertę – zgodnie z załącznikiem nr 1.
Cena – 100 %.
Podana w ofercie cena, będzie ceną obejmującą wszystkie koszty wykonania pełnego zakresu zamówienia wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia.
1) Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście w Urzędzie Gminy Tarłów, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów (sekretariat).
2) Termin składania ofert upływa w dniu 1 października 2020 r. godz. 10:00.
3) Decyduje data wpływu do Zamawiającego.
4) Oferta powinna być sporządzona na papierze, opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana przez oferenta.
5) Ceny urządzeń, montażu i transportu muszą być określone do dwóch miejsc po przecinku. Ceny określone przez Wykonawcę nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia chyba, że potrzeba zamiany będzie wynikała ze zmiany przepisów dotyczących wysokości stawki podatku VAT.
6) Do oferty należy dołączyć karty katalogowe i zdjęcia oferowanych urządzeń z oznaczeniem w sposób czytelny poszczególnych pozycji.
7) Ofertę należy umieścić w kopercie zabezpieczając jej nienaruszalność do terminu otwarcia. Koperta powinna być zaadresowana według poniższego wzoru:
Urząd Gminy Tarłów
Ul. Rynek 2
27-515 Tarłów
Oferta na zadanie: „Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z elementami małej architektury w Tarłowie.”
8) Oferty nie spełniające warunków określonych w pkt. VI, niekompletne, złożone w innej formie niż wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, zmniejszenia ilości zamówionych urządzeń na plac zabaw jeśli wartość ofert przekroczy posiadany budżet a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
2) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodną z zapytaniem.
5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę uwzględnił wszystkie pozycje określone w zapytaniu ofertowym.
6) Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania do złożenia oferty dodatkowej.
7) Złożenie oferty nie zapewnia uzyskania zlecenia na wykonanie w/w zamówienia.
8) Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami – Pani Magdalena Buczkowska, tel. 158385111 wewn. 16 email: magdalena.buczkowsk@o2.pl
9) Informacja z wyboru Wykonawcy zostanie podana na stronie internetowej Gminy Tarłów: http://bip.tarlow.pl /
Załączniki:
Nr 1 – formularz ofertowy
Nr 2- wzór umowy
- mapa do celów projektowych
- przedmiar robót
- orientacja w terenie