Tarłów dn.07.12.2020r.
ROŚ-SO.6140.6.2020
Gmina Tarłów
ZAPRASZA
do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
„Świadczenie usług weterynaryjnych dla
bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Tarłów w roku 2021”
Zamówienie niniejsze jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.)
I. Zamawiający:
Gmina Tarłów
ul. Rynek 2
27-515 Tarłów
NIP 863189182
Tel. 15 8385 111, fax. 15 8385 120
www.bip.tarlow.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług polegających na świadczeniu usług weterynaryjnych celem zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Tarłów .
Wykaz przewidywanych usług weterynaryjnych:
1) podstawowe zabiegi weterynaryjne:
- badanie ogólne stanu zdrowia z wydaniem zaświadczenia o stanie zdrowia,
- odrobaczenie, odpchlenie,
- sterylizacja/kastracja zwierząt,
- zaszczepienie przeciwko wściekliźnie,
- znakowanie elektroniczne zwierząt,
2) całodobowe wyjazdy do wypadków w których poszkodowane są bezdomne zwierzęta oraz zwierzęta wolno żyjące (dzikie),
3) dodatkowe usługi:
- interwencyjne odłowienie (wyłapywanie) bezdomnych zwierząt z terenu gminy Tarłów,
- dojazd lekarza weterynarii we wskazane przez Zamawiającego miejsce oraz konieczny transport (przeprowadzony przez Wykonawcę) zwierząt do miejsca ich leczenia/czasowego przetrzymania,
- stacjonarne leczenie zwierzęcia w lecznicy – całodobowe (koszt jednej doby z wyżywieniem na czas pobytu),
- usypianie w dopuszczalnych prawem, uzasadnionych przypadkach bezpańskiego zwierzęcia oraz ślepego miotu.
Zamawiający nie przewiduje minimalnej ani maksymalnej gwarantowanej ilości zlecanych usług w okresie trwania niniejszej umowy.
III. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
IV. Warunki udziału w postepowaniu.
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
1) zezwolenia wydanego przez Wójta Gminy Tarłów na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami zgodnie z art. 7, ust. 1, pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019, poz. 2010 ze zm.),
2) dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawcaposiada prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii nadanego przez Okręgową Izbę Lekarsko-Weterynaryjną oraz posiada kwalifikacje do badania i leczenia zwierząt.
Dokumenty wymagane w pkt 1) oraz 2) powinny zostać dołączone w oryginale lub kserokopii z tym, że dokument o którym mowa w pkt 1) wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiającemu najpóźniej przed rozpoczęciem świadczenia usług.
V. Sposób przygotowania oferty:
1. Ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką,
2. Ma obejmować całość zamówienia – nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
3. Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
a. Formularz oferty cenowej wg. załączonego wzoru- załącznik nr 1.
- cena podana przez wykonawcę będzie obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianie w okresie jej trwania,
b.Zatwierdzony (podpisem wykonawcy) wzór umowywraz z załącznikiem - załącznik nr 2.
c. Podpisaną Klauzulę Informacyjną (załącznik nr 3).
VI. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:
1.Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 17.12.2020 r. do godz.1000, w formie zgodnej ze wskazaniem Zamawiającego,w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Tarłów w roku 2021”,
2. Ofertę należy składać za pośrednictwem poczty lub kuriera (decyduje data wpływu do urzędu) na adres :Urząd Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów lub osobiście doręczyć do UG w Tarłowie i przekazać do sekretariatu Urzędu.
3.Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie uwzględniona przy wyborze (decyduje data i godzina wpływu na sekretariat Urzędu).
VII. Kryterium wyboru:
Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą postawionym przez niego wymogom, orazzaproponowaną najniższą cenę.
CENA – 100%
VIII. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego:
1.Informacje na temat zapytania ofertowego udziela- Zbigniew Główka tel. 15 8385111 wew. 21.
2. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania , zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej gminy Tarłów www.bip.tarlow.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Tarłowie
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do informacji o wynikach zapytania jedynie wybranego w toku zapytania ofertowego Oferenta.
4. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w powiadomieniu o wyborze oferty cenowej,wybrany Wykonawca zobowiązany będzie podpisać umowę na „Świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Tarłów w roku 2021”.
IX. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyny.
Z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
X. Załączniki:
Wójt Gminy Tarłów
mgr Tomasz Kamiński