Tarłów dnia, 12.07.2021r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych w postaci materiałów zawierających azbest"
Gmina Tarłów, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, NIP: 8631589182, REGON: 830410020
tel. (15) 8385111, e-mail: gmina@tarlow.pl, www.bip.tarlow.pl
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na załadunku, transporcie i przekazaniu do unieszkodliwienia na składowisko odpadów niebezpiecznych wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Tarłów. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru zgodnie z wnioskami właścicieli budynków wynosi około 80 Mg. Masę wyrobów zawierających azbest obliczono przy założeniu, że średnia masa 1 m2 płyty azbestowo – cementowej waży 15 kg.
2. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, z których mają zostać usunięte wyroby zawierające azbest. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z właścicielami nieruchomości terminów odbioru zgromadzonych na nieruchomościach wyrobów zawierających azbest, termin odbioru powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, iż podane ilości wyrobów zawierających azbest określone zostały w sposób szacunkowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w przypadku nie otrzymania przez gminę dotacji na realizację przedmiotowego zadania.
5. Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy usługi.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Zakończenie prac na każdej nieruchomości udokumentowane będzie:
1. Kartą przekazania odpadów wystawioną na właściciela nieruchomości przez Wykonawcę określającą ilość przekazanych odpadów w Mg,
2. Pozytywnym protokołem odbioru robót podpisanym przez właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę – po zakończeniu prac na danej posesji potwierdzającym ilości wywiezionych z nieruchomości wyrobów zawierających azbest ( w m² i Mg)
3. Kartą przekazania odpadów na składowisko określającą ilość przekazanych odpadów w Mg
4. Oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczeniu terenu z azbestu.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 10.09. 2021r.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej papierowej, w sposób gwarantujący trwałość treści. Oferta winna być sporządzona zgodnie z formularzem załączonym do zapytania oraz podpisana przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, z ofertą należy złożyć stosowne pełnomocnictwo.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący zał. Nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego
2. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.
3. Aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub aktualną umowę z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie.
4. Umowa z zarządzającym składowiskiem odpadów niebezpiecznych, bądź inny dokument potwierdzający przyjęcie do unieszkodliwienia na stałe (nie na magazynowanie) odpadów zawierających azbest na składowisko w okresie realizacji zamówienia przewidzianej ilości odpadów zawierających azbest.
5. Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji – wystawionego nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert lub odpisu z KRS.
6. Pełnomocnictwo – jeżeli pełnomocnik został ustanowiony.
Wskazane dokumenty i oświadczenia mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Ofertę należy umieścić w kopercie, na kopercie należy zamieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz informację:
OFERTA
„Transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych w postaci materiałów zawierających azbest"
nie otwierać przed upływem terminu na składanie ofert
5. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Usługę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, dotyczącymi przedmiotu zamówienia , w szczególności:
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik do zapytania wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 26.07. 2021 r. do godziny 10:00 w formie: pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Gmina Tarłów, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów (sekretariat pokój nr 4) decyduje data i godzina wpływu oferty we wskazane miejsce złożenia ofert.
Oferty złożone po określonym terminie do ich składania nie będą rozpatrywane.
7. OCENA OFERT:
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Znaczenie kryterium |
1. |
Cena |
100 % |
Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryterium według następujących zasad:
cena oferty najniższej
---------------------------------- x 100 pkt. = punktowy wynik oferty ocenianej
cena oferty ocenianej
8. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Z oferentem, który złoży najkorzystniejsza ofertę spełniającą wszystkie kryteria zostanie zawarta umowa na realizację zadania.
9. INFORMACJE DODATKOWE:
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Barbara Firlej- tel. 158385111 wew. 23
10. ZAŁACZNIKI:
WÓJT GMINY TARŁÓW
mgr Tomasz Kamiński