Tarłów, dn. 07.12.2021 r.
ZP.19/2021
Zamawiający:
Gmina Tarłów
ul. Rynek 2
27-515 Tarłów
NIP 8631589182
tel. 15 8385111, fax 158385120
e-mail: gmina@tarlow.pl
adres strony internetowej http://bip.tarlow.pl
Zapytanie ofertowe
Gmina Tarłów zaprasza do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 zł na zadanie „Świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Tarłów w roku 2022”
1.Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług polegających na świadczeniu usług weterynaryjnych celem zapewnienia opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Tarłów .
Wykaz przewidywanych usług weterynaryjnych:
1) podstawowe zabiegi weterynaryjne:
- badanie ogólne stanu zdrowia z wydaniem zaświadczenia o stanie zdrowia,
- odrobaczenie, odpchlenie,
- sterylizacja/kastracja zwierząt,
- zaszczepienie przeciwko wściekliźnie,
- znakowanie elektroniczne zwierząt,
2) całodobowe wyjazdy do wypadków w których poszkodowane są bezdomne zwierzęta oraz zwierzęta wolno żyjące (dzikie),
3) dodatkowe usługi:
- interwencyjne odłowienie (wyłapywanie) bezdomnych zwierząt z terenu gminy Tarłów,
- dojazd lekarza weterynarii we wskazane przez Zamawiającego miejsce oraz konieczny transport (przeprowadzony przez Wykonawcę) zwierząt do miejsca ich leczenia/czasowego przetrzymania,
- stacjonarne leczenie zwierzęcia w lecznicy – całodobowe (koszt jednej doby z wyżywieniem na czas pobytu),
- usypianie w dopuszczalnych prawem, uzasadnionych przypadkach bezpańskiego zwierzęcia oraz ślepego miotu.
Zamawiający nie przewiduje minimalnej ani maksymalnej gwarantowanej ilości zlecanych usług w okresie trwania niniejszej umowy.
2.Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
3. Warunki realizacji zamówienia
Płatność nastąpi w terminie 14 dni po dostarczeniu faktury licząc od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury.
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
1) zezwolenia wydanego przez Wójta Gminy Tarłów na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami zgodnie z art. 7, ust. 1, pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019, poz. 2010 ze zm.),
2) dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca posiada prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii nadanego przez Okręgową Izbę Lekarsko-Weterynaryjną oraz posiada kwalifikacje do badania i leczenia zwierząt.
Dokumenty wymagane w pkt 1) oraz 2) powinny zostać dołączone w oryginale lub kserokopii z tym, że dokument o którym mowa w pkt 1) wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiającemu najpóźniej przed rozpoczęciem świadczenia usług.
4. Osoba do kontaktów
4.1.W sprawie przedmiotu zamówienia: Zbigniew Główka Tel. 158385111 wew. 21,email: zbigniew.glowka@tarlow.pl
4.2.W sprawie procedury udzielenia zamówienia: Zbigniew Główka Tel. 158385111 wew., 21 email: zbigniew.glowka@tarlow.pl
5.Opis sposobu przygotowania oferty
5.1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
5.2.Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
5.3.Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.
5.4.Oferta winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną.
5.5. Oferta ma obejmować całość zamówienia – nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.
5.6. Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
a. Formularz oferty cenowej wg. załączonego wzoru- załącznik nr 1.- cena podana przez wykonawcę będzie obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianie w okresie jej trwania,
b. Zatwierdzony (podpisem wykonawcy) wzór umowy wraz z załącznikiem - załącznik nr 2.
c. Podpisaną Klauzulę Informacyjną (załącznik nr 3).
6. Termin i sposób złożenia oferty przez wykonawcę
6.1. Ofertę proszę przesłać pocztą, pocztą elektroniczną lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, lub e-mailem gmina@tarlow.pl (Proszę o wpisanie w tytule wiadomości: ZP.19/2021„Świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Tarłów w roku 2022”,
Ofertę należy złożyć do dnia16 grudnia 2021r. do godz. 10.00. Jeżeli oferta będzie złożoną za pomocą poczty, na kopercie należy umieścić napis: „ Świadczenie usług weterynaryjnych dla bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Tarłów w roku 2022”,
6.2. Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
6.3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6.4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Wybranego wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy powiadomimy telefonicznie.
7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
7.1.Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
7.2.Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
7.3.Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
8. Kryteria oceny ofert
8.1.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – znaczenie kryterium – 100 %
8.2.Punkty zostaną obliczone wg wzoru:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100
cena brutto badanej oferty
8.3.Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 100.
8.4.Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofertpodlegających rozpatrzeniu.
8.6.Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
9. Składanie ofert dodatkowych.
9.1.Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
9.2.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
10.Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu
10.1.Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
10.2.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
10.3. Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.
11.Podstawa nieudzielenia zamówienia
11.1.Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.
11.2.Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
11.3. W przypadku, o którym mowa w rozdziale IX, zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie.
11.4.Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
11.5.Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
12. Informacje dodatkowe
12.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.
12.2.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
12.3 Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
12.4 Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie oferty złożone na sekretariat lub przesłane na adres mailowy wskazany w zapytaniu ofertowym.
ZATWIERDZAM
Wójt Gminy Tarłów
/-/ Tomasz Kamiński