Tarłów, dn. 08.12.2021 r.
ZP.20/2021
Zamawiający:
Gmina Tarłów
ul. Rynek 2
27-515 Tarłów
NIP 8631589182
tel. 15 8385111, fax 158385120
e-mail: gmina@tarlow.pl
adres strony internetowej http://bip.tarlow.pl
Zapytanie ofertowe
Gmina Tarłów zaprasza do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 zł na zadanie
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Tarłów w 2022 roku.
1.Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Tarłów w 2022 roku”
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego , zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945 ), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1589) oraz Rozporządzenia z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalenia wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( Dz. U. z 2003 Nr 165 poz. 1588 ) a także projektów decyzji zmieniających w/w decyzje.
b) Przeprowadzanie analizy, o której mowa w art. 56 ust. 3 ustawy o planowaniu przestrzennym oraz prowadzenie analizy, o której mowa w/w w rozporządzeniu w sprawie sposobu ustalenia wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
c) Każdorazowe wskazanie organów, o których mowa w art. 53 ust. 4,60 i 64 w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, do których należy wystąpić o uzgodnienie projektu decyzji
d) Wprowadzenie do sporządzonych projektów przedmiotowych decyzji uwag i ustaleń wynikających z uzgodnień organów, o których w w/w przepisach, celem przygotowania decyzji do wydania
e) Poprawiania sporządzonego projektu decyzji, w przypadku odmowy uzgodnienia projektu decyzji ze względu na niewłaściwe zapisy w nim zawarte.
f) Przygotowanie projektów decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub inwestycji celu publicznego w przypadku stwierdzenia po przeprowadzonej analizie, o której mowa powyżej, braku możliwości ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publicznego, o także w przypadku odmowy uzgodnienia któregokolwiek z organów, o których mowa w art. 53 ust. 4, art. 60 i art. 64 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
g) Przygotowanie projektów decyzji o odmowie zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o odmowie zmiany decyzji o warunkach zabudowy w przypadku stwierdzenia, że nie jest ona możliwa tj. nie jest zgodna z analizą, o której mowa wyżej.
h) Opracowanie zmian tych decyzji
i) W przypadku wniesienia odwołania albo wniesienia zażalenia dotyczącego przedmiotowych decyzji – ustosunkowania się merytorycznego do zarzutów odwołania czy zażalenia, formułowanie pism, uzasadnień
j) Aktywne uczestnictwo w procedurze administracyjnej związanej z wydaniem decyzji , w tym: opracowanie korekt decyzji w oparciu o uzyskane uzgodnienia.
1.3. Sporządzenie pojedynczego projektu przedmiotowych decyzji będzie występowało po przekazaniu przez Zamawiającego wniosku o wydanie
1.4. Wykonawca przejmie kopie wniosków dotyczących decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji wnioskowanych do realizacji na terenie, który nie posiada planu miejscowego:
a) w siedzibie zamawiającego lub
b) za pośrednictwem poczty
1.5.Przez projekt decyzji, rozumie się projekty decyzji wraz z załącznikami, analizami wynikami analiz ( dla inwestycji wnioskowanych do realizacji na terenie, który nie posiada planu miejscowego: postępowania administracyjnego pod jednym znakiem sprawy) przekazywane w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym do edycji.
1.6. Zamawiający wymaga aby projekt decyzji przekazany został w 3 egz. w wersji papierowej z podpisami sporządzającego.
1.7. wymaganej do przesłania do uzgodnień oraz 2 egz. do akt sprawy w formacie oryginalnym, niepomniejszonym i niepodzielonym na mniejsze formaty.
1.8. W ramach umowy wykonawca opracuje również opinie dotyczące zmiany zagospodarowania ustalenia warunków zabudowy i celu publicznego.
1.9. W przypadku wniesienia odwołania lub wniesienia zażalenia dotyczącego przedmiotowych decyzji – ustosunkowanie się merytorycznego do zarzutów odwołania czy zażalenia, formułowanie pism, uzasadnień.
1.10. Aktywne uczestnictwo w procedurze administracyjnej związanej z wydaniem decyzji w tym: opracowanie korekt decyzji w oparciu o uzyskane uzgodnienia
1.11. Przekazanie opracowań przez wykonawcę dla zamawiającego następuje:
a) W siedzibie zamawiającego lub
b) Za pośrednictwem poczty
1.12. Na podstawie danych z ostatnich 12 miesięcy 2021 roku przewiduje się w 2022 roku około 50 szt. kompletów dokumentów dla nieruchomości położonych w Gminie Tarłów w tym:
a) Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy – ok. 40 szt.
b) Opracowanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – ok. 10 szt.
1.13. Powyższa ilość może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zależności od ilości złożonych do siedziby zamawiającego wniosków. Wskazane liczby są szacunkowe, opracowane na postawie danych pochodzących z roku 2021
2.Termin wykonania zamówienia
Termin wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę - do dnia 31.12.2022 roku
3. Warunki realizacji zamówienia
3.1. Płatność nastąpi w terminie 30 dni po dostarczeniu faktury licząc od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury.
3.2. O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU DOTYCZĄCE:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w zakresie, sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w ilości nie mniejszej niż 100 szt.
Wykonawca, który nie spełnia powyższego warunku będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
3.3. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty – wykaz wykonanych usług wraz z dowodami o wykonaniu lub wykonaniu należycie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3.4. Dowodami, o których mowa mogą być:
1) Referencje z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług referencje winny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) Oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej;
3.5. Złożoną ofertę zgodna z zakresem zamówienia oraz terminem jej złożenia.
3.6. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy – do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Osoba do kontaktów
4.1.W sprawie przedmiotu zamówienia: Monika Siepietowska Tel. 158385111 wewn. 25 email: monika.siepietowska@tarlow.pl
4.2.W sprawie procedury udzielenia zamówienia: Monika Siepietowska Tel. 158385111 wewn. 25 email: monika.siepietowska@tarlow.pl
5.Opis sposobu przygotowania oferty
5.1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
5.2.Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
5.3.Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.
5.4.Oferta winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną.
5.5.Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
a) Wypełniony i podpisany druk ofert cenowej – załącznik nr 1
b) Wypełniony kosztorys ofertowy- załącznik nr 2
6. Termin i sposób złożenia oferty przez wykonawcę
6.1. Ofertę proszę przesłać pocztą, pocztą elektroniczną lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, lub emailem gmina@tarlow.pl (Proszę o wpisanie w tytule wiadomości: ZP.20/2021 „Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Tarłów w 2022 roku” Ofertę należy złożyć do dnia 16.12.2021 r. do godz. 10.00. Jeżeli oferta będzie złożoną za pomocą poczty, na kopercie należy umieścić napis: „Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Tarłów w 2022 roku”
6.2. Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
6.3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
6.4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Wybranego wykonawcę o terminie i miejscu podpisania umowy powiadomimy telefonicznie.
7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
7.1. Cena za projekt decyzji z ewentualnymi zmianami dotyczy jednego postępowania administracyjnego będącego pod jednym znakiem sprawy zakończonego decyzją administracyjną.
7.2.Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
7.3.Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
7.4.Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
8. Kryteria oceny ofert
8.1.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – znaczenie kryterium – 100 %
8.2.Punkty zostaną obliczone wg wzoru:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100
cena brutto badanej oferty
8.3.Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 100.
8.4.Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert podlegających rozpatrzeniu.
8.5.Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
9. Składanie ofert dodatkowych.
9.1.Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
9.2.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
10.Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu
10.1.Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
10.2.Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
10.3. Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.
11.Podstawa nieudzielenia zamówienia
11.1.Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.
11.2.Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
11.3. W przypadku, o którym mowa w rozdziale IX, zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie.
11.4.Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
11.5.Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
12. Informacje dodatkowe
12.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.
12.2.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
12.3. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
12.4. Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie oferty złożone na sekretariat lub przesłane na adres mailowy wskazany w zapytaniu ofertowym.
ZATWIERDZAM
Wójt Gminy Tarłów
Tomasz Kamiński