Tarłów dn. 18.01.2021 r.
ZP.1/2021
Zamawiający:
Gmina Tarłów,
ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów
NIP 8631589182
www.bip.tarlow.pl
Zapytanie ofertowe
Zapytanie jest prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.poz.2019 z późn. zm.) dotyczy udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych.
1) Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup kruszywa drogowego z żużla stalowniczego dla Gminy Tarłów w 2021r.,
- kruszywo drogowe drobne 0/31,5 około 800 ton
- kruszywo drogowe grube 16/63 około 100 ton
przeznaczone do sprzedaży kruszywa powinny posiadać atesty do ich przydatności.
2) Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia: do 15.12. 2021 r.
3) Warunki realizacji zamówienia
1. Przedmiot zamówienia odbywał się będzie sukcesywnie w miarę potrzeb transportem gminy.
2. Każdorazowo kruszywo będzie zamawiane telefonicznie na 48 godzin przed planowanym odbiorem.
3. Preferowana odległość do 40 km od siedziby Zamawiającego.
4. Płatność nastąpi w terminie 14 dni po dostarczeniu w/w przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz prawidłowo wystawioną fakturą VAT.
4) Osoba do kontaktów
- W sprawie przedmiotu zamówienia: Stanisław Minkina Tel. 158385111 wewn. 21
- W sprawie procedury udzielenia zamówienia: Stanisław Minkina Tel. 158385111 wewn. 21.
5) Opis sposobu przygotowania oferty
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
- Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.
- Do oferty należy załączyć:
- uzupełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 1
- wypis z rejestru działalności gospodarczej
6) Termin i sposób złożenia oferty przez wykonawcę
- Ofertę proszę złożyć do dnia 27.01.2021 do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Tarłowie ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów w zamkniętej kopercie z dopiskiem (ZP.1/2021 Zakup kruszywa drogowego z żużla stalowniczego dla Gminy Tarłów w 2021r.), lub na adres mailowy: gmina@tarlow.pl Proszę o wpisanie w tytule wiadomości: ZP.1/2021 Zakup kruszywa drogowego z żużla stalowniczego dla Gminy Tarłów w 2021r.).
- Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty
- Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
- Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
- Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
8) Kryteria oceny ofert
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – znaczenie kryterium – 100 %
- Punkty zostaną obliczone wg wzoru:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ---------------------------------------------------------------- x 100
cena brutto badanej oferty
- Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 100.
- Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert podlegających rozpatrzeniu.
9) Składanie ofert dodatkowych.
- Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
- Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
10) Okoliczności, w których oferta nie podlega rozpatrzeniu
- Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
- Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Jeżeli Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę w postępowaniu.
11) Podstawa nieudzielenia zamówienia
- Nie złożono żadnej oferty podlegającej rozpatrzeniu.
- Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
- W przypadku, o którym mowa w rozdziale IX, zostały złożone oferty dodatkowe
o takiej samej cenie.
- Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
- Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
12) Informacje dodatkowe
- Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji zawartych w ofercie.
- Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności ofert poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
- Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Zamawiający bierze pod uwagę wyłącznie oferty złożone na sekretariat lub przesłane na adres mailowy wskazany w zapytaniu ofertowym.
ZATWIERDZAM
Wójt Gminy Tarłów
mgr Tomasz Kamiński