W związku z potrzebą zaopatrzenia Urzędu Gminy w Tarłowie w artykuły biurowe i papiernicze oraz tusze i tonery do drukarek i urządzeń drukujących zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy tych artykułów do budynku Urzędu Gminy w Tarłowie w 2016 r.
I. Zamawiający
Urząd Gminy Tarłów
ul. Rynek 2
27-515 Tarłów
tel./ fax. 158385111/158385120
NIP: 863-10-19-852
II. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zapytania jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów, tuszy do drukarek i urządzeń drukujących dla Urzędu Gminy w Tarłowie w 2016 r. zgodnie z ilością zawartą w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
CPV – Nazwa/kod ze wspólnego Słownika Zamówień CPV 30192000-1 Wyroby biurowe
III. Termin realizacji
Dostawy będą realizowane w terminie do 31 grudnia 2016r.
IV. Istotne warunki zamówienia:
1. Artykuły biurowe i papiernicze oraz tonery i tusze do drukarek i urządzeń drukujących dla Urzędu Gminy w Tarłowie w 2016 r. dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez Zamawiającego (telefonicznie, faksem bądź emailem) na koszt Dostawcy według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy (załącznik nr 1) w terminie do 5 dni od przyjęcia zamówienia na adres zamawiającego.
2. Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nie regenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełnienia, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie mogą być wcześniej w całości ani w części składowymi innych materiałów, winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, nie regenerowanymi, nie refabrykowanymi, a ich zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu.
3. W przypadku dostawy tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserokopiarek
Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tzw. Zamienników, tj. tuszy oraz tonerów, które nie są wyprodukowane przez producenta danego sprzętu drukującego lub kopiującego.
4. Zamówione artykuły winny być dostarczone do siedziby zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność czy wydajność.
V. Kryteria oceny ofert
1. Jedynym kryterium wyboru ofert, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie cena. Najniższa cena = 100%
2. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
4. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
5. W ramach umowy, Urząd Gminy Tarłów zastrzega sobie prawo do zmiany w ilościach i rodzajach zamówionego asortymentu określonego w załączniku nr 2, który stanowi orientacyjne zestawienie zamawianych artykułów (w tym artykuły biurowe, tusze i tonery do drukarek i urządzeń drukujących)
6. Urząd Gminy zaznacza, iż Dostawca może ulec zmianie w przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.
VI. Sposób przygotowania oferty, miejsce i termin złożenia oferty:
1.Ofertę z podaniem ceny w PLN (z VAT) należy sporządzić w języku polskim na załączonym formularzu ofertowym.
2. Ofertę cenową należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 15.12.2015r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego (Sekretariat Urzędu Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów). Oferta musi zawierać nazwę zamówienia: „Oferta na dostawę artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów, tuszy do drukarek i urządzeń drukujących dla Urzędu Gminy w Tarłowie w 2016 r.
3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy – zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełniania ofert po wyznaczonym w zaproszeniu terminie złożenia oferty. Przedstawienie Oferty nie spełniającej wszystkich wymogów określonych przez Zamawiającego spowoduje nie dopuszczenia oferty do dalszego etapu jej rozpatrzenia.
Dla ważności oferty należy wycenić wszystkie pozycje wymienione w formularzu cenowym. Wyliczenie należy wykonać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
VII. Informacja o wyborze oferty:
1. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Gminy Tarłów www.bip.tarlow.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Tarłowie, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony faksem lub pocztą. Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa.
2. Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Magdalena Buczkowska tel. 158385111 wewn. 16.
VIII. Załączniki:
|