Tarłów dnia 16.02. 2011r. GT.7331/I.O.Ś./2W/11 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia:55151-2011;data zamieszczenia 16.02 2011r.
Nazwa : GMINA TARŁÓW NIP 863-15-89-182, REGON 830410020 Adres: Urząd Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów Kontakt: Tel/fax.: 015 8385 111 w.16/015 8385 120
2.1. Niniejsze postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.223 z dnia 29 listopada 2007r, poz.1655 z późn. zm.)zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych tej ustawy . 2.2. Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. 3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 w godz. 7.30 –15.30 lub ze strony internetowej www. tarlow.pl za wyjątkiem projektu budowlanego , który jest dostępny w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Tarłów ul. Rynek 2 27– 515 Tarłów , pokój nr 8. 4.Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym p.n. : Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Ciszyca Kolonia, Ciszyca Górna, Ciszyca Dolna, Ciszyca Przewozowa, Ostrów, Leśne Chałupy, Dorotka gmina Tarłów” 4.2. Rodzaj zamówienia: usługi 4.3. Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski w zakresie wykonania robót budowlanych: Stacji wodociągowej w m. Ciszyca Kolonia • ujęcia awaryjnego - studni wierconej o gł. 80,00m z rurami stalowymi okładzinowymi d=355,6mm z wyposażeniem ujęcia podstawowego (istniejącego) i awaryjnego w pompy głębinowe Q=65m3/h, wys. podnoszenia H=70,0m • montaż kontenerowego budynku technologicznego KSW 5,20x6,20m z pomieszczeniami chlorowni i pompowni z wyposażeniem technologicznym • retencyjnego zbiornika wodociągowego Ø 225cm, L=8,50m z blachy stalowej • zbiornika bezodpływowego na ścieki technologiczne z laminatu poliestr. -szklanego poj. 4,0m3 • zagospodarowanie terenu stacji : ogrodzenie długość 143,00mb, drogi i chodniki 154,00m2, teren zieleni Budowa sieci wodociągowej o łącznej długości 21923,00mb w zakresie wykonania: • sieci wodociągowej z rur (PE,PEHD) o śr. zewnętrznej Ø 160mm o dł. 13351,00mb, Ø 125mm o dł. 2886,00mb, Ø 90mm o dł. 2831,00mb, Ø 63mm o dł. 2855,00mb • sieć uzbrojona w hydranty pożarowe o śr. 80mm kpl. 96 • przejścia przez przeszkody terenowe • przejścia pod drogami metodą przewiertów w rurach osłonowych stalowych Ø 108,0x4,5mm, i rurami Ø 219,1x5,0mm, o łącznej długości 600,00mb. Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt budowlano-wykonawczy Kompletny projekt budowlano-wykonawczy został opracowany przez ZAKŁADEM OCHRONY ŚRODOWISKA „INWEST – EKO” S. Obarski i Wspólnicy – Spółka Jawna z siedzibą ul. Złota 23, 25-15 Kielce. Projekt budowlany oraz szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony i zamieszczony na stronie BIP Tarłów przy zamówieniu na roboty budowlane w.w. przedsięwzięcia.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert: częściowych i możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie robót – dzień podpisania umowy przewidywane zakończenie robót do dnia 30 maj 2012r 7. Opis warunków udziału wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: 7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr. 223, poz. 1655, z póżn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki:
7.3. Wykonawcy może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7.4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1, pkt 1-9 oraz art. 24 ust 2 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną : 1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. Nr.1) wraz załączonym kosztorysem ofertowym 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. Nr.2 3) Dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. / Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605/ w tym ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego ,że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziany prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika urzędu Skarbowego , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . 6) aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . 7) Zaakceptowany projekt umowy, który nie rodzi żadnych skutków prawnych 8) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujacych wspólnie, zawierająca ci najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznehgo, 8.2. W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , do oferty należy dołączyć dokumenty : 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i zakresem rzeczowym oraz wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające , że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie /referencje/ . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić minimum jeden wykonawca . 2) Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności .Wymagane jest wykazanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi .Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić minimum jeden wykonawca . 8.3.W celu potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , do oferty należy dołączyć dokumenty: 1) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia , potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 8.4..Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) 1.Podmioty występujące wspólnie muszą załączyć do oferty umowę zawierającą co najmniej: a) oznaczenie stron, b) oznaczenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym nie może być samo złożenie oferty, lecz zrealizowanie zamówienia), c)oznaczony czas trwania umowy (co najmniej czas realizacji zamówienia i okres gwarancji oraz rękojmi, niedopuszczalne jest załączenie umowy przedwstępnej ani zawartej pod warunkiem wygrania przetargu), d) oznaczenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum oraz sposobu jego reprezentacji, e) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, f) sposób ustalenia konsorcjum (nie dopuszczalne jest ustanie konsorcjum na skutek uchwały podjętej przez strony umowy konsorcjum) 2. Każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale 7. pkt.7.1.ppkt. 2,4,5,6,7,8. 3. Podmioty występujące wspólnie złożą jeden komplet dokumentów, o których mowa w rozdziale 7 pkt.7.1ppkt 1,pkt.7.2 ppkt. 7,8. Komisja przetargowa dokona oceny formalnej i merytorycznej załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia „ w oparciu o informacje zawarte w/w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę . Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie 9. Informacja o wadium: Zamawiający odstąpił od wniesienia wadium
10. Kryteria wyboru ofert: Jedynym kryterium wyboru ofert, po spełnieniu warunków, jest cena brutto (100 % ) wykonania zamówienia.
11. Miejsce oraz termin składania ofert: siedziba zamawiającego: Urząd Gminy Tarłów, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów –pokój Nr 3 (sekretariat) w terminie do 1 marzec 2011 r. godzina 1000.
12.Miejsce oraz termin otwarcia ofert: siedziba zamawiającego: Urząd Gminy Tarłów, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów – pokój Nr 9 (świetlica) w terminie do 1 marzec 2011 r. godzina 1015.
13. Termin związania ofertą: 30 dni - bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie zawrze umowy ramowej.
15. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie zastosuje aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 55151-2011. w dniu 16.02.2011r.
19. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne realizowane na podstawie umowy zawartej pomiędzy: Zarządem Województwa Świętokrzyskiego a Gminą Tarłów o przyznanie pomocy na podstawie Pre-Umowy Nr 377/10 w ramach działania 4.2 Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej „ objętego RPOWŚ na lata 2007 – 2013.
Wójt Gminy Tarłów Mgr Leszek Walczyk
Tarłów dnia 16 .02.2011 |
||||
informacje udostępnił: | Zbigniew Główka | |||
informacje wytworzył: | Jan Niedziela | |||
data udostępnienia: 2011-02-16 13:46:24 | ||||
ostatnia modyfikacja: Zbigniew Główka 2011-02-16 14:35:02 » |