Tarłów, dn. 10.08.2017r.
Zapytanie ofertowena zamówienie o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 30 000 Euro
Gmina Tarłów ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów tel. (15) 83 85 111, fax. (15) 83 85 120 zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie zadania polegającego na zakupie i dostawie wyposażenia świetlicy wiejskiej w Dorotce w ramach projektu pn." Odnowa wsi Dorotka poprzez wyposażenie świetlicy wiejskiej- drogą do rozwoju." Projekt realizowany w ramach konkursu Odnowa wsi świętokrzyskiej na 2017r.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa elementów wyposażenia budynku świetlicy wiejskiej w Dorotce. Z uwagi na różnorodność zakresu przewidzianych do realizacji zakupów i dostaw przedmiot zamówienia podzielono na cztery części (zadania) które obejmują: 1. Zakup i dostawa urządzeń kuchennych: Kuchnia gazowa – 1 szt. Opis: Kuchnia gazowo-elektryczna z piekarnikiem i czterema palnikami. Wymiary min. (SxWxG) 60x85x60cm. Kolor biały. Piekarnik elektryczny o poj. min 54l z termoobiegiem i grillem. Klasa energetyczna min. A. Zapalarka gazu automatyczna w pokrętle, termoregulator, oświetlenie wnętrza, ruszt ruchomy żeliwny. Instrukcja obsługi.
2. Zakup i dostawa obrusów plamoodpornych obrusy - 15 szt. obrusy plamoodporne o wymiarach 230x150 cm na stół o dł. 2,00 m . Wykończenie kopertowe w kolorze białym lub ecru. wzór dowolny. Obrusy należy dostarczyć do budynku świetlicy wiejskiej w Dorotce. 3. Zakup i dostawa stołów. stoły- 10 szt. Opis: Stół na metalowych nogach, kształt blatu prostokątny. Nogi z profilu 30x30 mm z regulowanymi stopkami. Blat z płyty 18 mm melaminowanej - krawędzie oklejone na gorąco 2 mm obrzeżem PCV - kolor dowolny. Stoły o wysokości 74 lub 76 cm. Blat o wymiarze 200x80 cm (dł. x szer). Przykładowy stół: Przykładowe wymiary:
Stoły należy dostarczyć do budynku świetlicy wiejskiej w Dorotce 4. Zakup i dostawa krzeseł krzesła- 80 szt. Krzesło tapicerowane na czterech nogach ( np. typu ISO). Rurki stelaża malowane proszkowo na szaro (odcień do uzgodnienia). Siedzisko i oparcie krzesła tapicerowane. Siedzisko z wyraźnie wywiniętą ku dołowi przednią krawędzią siedziska. Oparcie i siedzisko krzesła tapicerowane tkaniną z atestem trudnopalności EN 1021:1, 100% poliester, o klasie ścieralności na poziomie 100 000 cykli (PN-EN ISO 12947-2), odporności na piling 4 (PN EN ISO 12945-2). Kolor tapicerki: szary, odcień do uzgodnienia. Oparcie krzesła o niewielkim odchyleniu do tyłu. Końce nóg zabezpieczone stopkami z tworzywa sztucznego. Rozmiar według normy PN-EN 1729-1 to: 6 (sześć). Rysunek techniczny i wymiary. Wysokość całkowita: min. 82 Wysokość siedziska: min. 46 Przykładowe krzesło: Przykładowe wymiary:
krzesła należy dostarczyć do budynku świetlicy wiejskiej w Dorotce. W dniu dostawy zostanie sporządzony protokół odbioru każdego dostarczonego wyposażenia. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybraną cześć zamówienia lub wszystkie części. III. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty.Oferta musi zawierać następujące elementy: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania. Specyfikację ze zdjęciem artykułu. Wypełnione i podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2. IV. Termin realizacji zamówieniaZamówienie zostanie wykonane w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 września 2017r. V. Kryteria wyboru oferty:cena - 90 % gwarancja- 10% 1. W kryterium „cena” Wykonawca może otrzymać max. 90 pkt. Punktacja zostanie przyznana wg wzoru: Cmin C=------- x 100 pkt Cb gdzie: C- ilość punktów, Cmin - najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, Cb - cena badanej oferty. gwarancja - 10 %
1. Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania i podania ceny za dowolnie wybraną cześć zamówienia. 2. Cenę oferty należy podać w PLN, w zaokrągleniu do 2 miejsc po przecinku.
Ofertę cenową należy sporządzić zgodnie ze wzorem załączonym do zapytania ofertowego i złożyć w kopercie gwarantującej zachowanie poufności lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Tarłów, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, (sekretariat) lub osobiście w terminie do dnia 25 sierpnia 2017r. godz. 15.00 z dopiskiem: „Oferta – zakup i dostawa wyposażenia budynku świetlicy wiejskiej w Dorotce w ramach projektu pod nazwą Odnowa wsi Dorotka poprzez wyposażenie świetlicy wiejskiej - drogą do rozwoju. Nie otwierać przed 25.08.2017, godz. 15.00" VIII. Informacje o formalnościach1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn. 2) Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. 3) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. 4) Zamawiający zleci dostawę wyposażenia wybranym wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia wyborze Wykonawcy. 5) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy/realizacji zamówienia, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 6) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dodatkowe informacje dotyczące zapytania można uzyskać pod nr tel. 158385111 wewn. 16 8) Dane dotyczące niniejszego zapytania zostały zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego oraz stronie www.bip.tarlow.pl w zakładce zamówienia publiczne.
Załączniki:
|
|||
informacje udostępnił: | biptarlow | ||
data udostępnienia: 2017-08-10 14:15:12 | |||
ostatnia modyfikacja: biptarlow 2017-08-10 14:59:29 » |