Tarłów, dnia 03.11.2016r.
ZAPROSZENIE
do składania ofert dotyczące zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2015 poz. 2164 ze zm.)
Wójt Gminy Tarłów zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej ofert na:„ Transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych w postaci materiałów zawierających azbest"
I. Zamawiający.
Gmina Tarłów ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów NIP 8631589182 email: gmina@tarlow.pl tel. 15 8385111 www.tarlow.pl, www.bip.tarlow.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na transporcie i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Tarłów. 1. transport, załadunek i unieszkodliwianie na składowisku odpadów niebezpiecznych wyrobów zawierających azbest z budynków objętych programem usuwania azbestu z terenu Gminy Tarłów. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych/elewacji do demontażu, załadunku, transportu oraz unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie z wnioskami właścicieli budynków została określona na około 1450 m2, tj. około 15,95 Mg (masę wyrobów zawierających azbest obliczono przy założeniu, że średnia masa 1 m2 płyty azbestowo – cementowej waży 11 kg (0,011 Mg) zgodnie z Programem usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Tarłów);
2. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykazy nieruchomości, z których mają zostać usunięte wyroby zawierające azbest w celu skontaktowania się z właścicielami tych nieruchomości i uzgodnienia z nimi terminów usunięcia wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z właścicielami nieruchomości terminów (dat i godzin) odbioru wcześniej zdemontowanych i zgromadzonych na nieruchomościach wyrobów zawierających azbest. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 30 listopada 2016r. Podane ilości wyrobów zawierających azbest objęte przedmiotem zamówienia, określone zostały w sposób szacunkowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, że podane ilości wyrobów zawierających azbest objęte przedmiotem zamówienia, określone zostały w sposób szacunkowy.
4. Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy usługi.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa m.in. a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2013r. poz. 21), b) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst. jedn. Dz. U. z 2013r poz.1235). c) Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 ze zm.), d) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367.), e) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216, poz. 1824), f) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 ze zm.), g) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1973), h) Rozporządzenie Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest ( Dz. U. z 2011r. Nr 8, poz. 31),
Zakończenie prac na każdej nieruchomości udokumentowane będzie: 1) kartą przekazania odpadów wystawioną na właściciela nieruchomości przez Wykonawcę określającą ilość przekazanych odpadów w Mg, 2) pozytywnym protokołem odbioru robót podpisanym przez właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę – po zakończeniu prac na danej posesji/budynku, potwierdzającym ilość zdemontowanego pokrycia dachowego lub ilości wywiezionych z nieruchomości wyrobów zawierających azbest ( w m² i Mg) 3) kartą przekazania odpadów na składowisko określającą ilość przekazanych odpadów w Mg 4) oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczeniu terenu z azbestu.
6. Zadanie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.
7. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 90.65.00.00-8 – Usługi usuwania azbestu.
III. Termin wykonania zamówienia. Rozpoczęcie - nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy , zakończenie do dnia 30 listopada 2016 r.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
V. Sposób przygotowania oferty: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący zał. Nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego 2. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest. 3. Aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub aktualną umowę z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie. 4. Umowa z zarządzającym składowiskiem odpadów niebezpiecznych, bądź inny dokument potwierdzający przyjęcie do unieszkodliwienia na stałe (nie na magazynowanie) odpadów zawierających azbest na składowisko w okresie realizacji zamówienia przewidzianej ilości odpadów zawierających azbest. 5. Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji – wystawionego nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert lub odpisu z KRS.
Wskazane dokumenty i oświadczenia mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
VI. Kryteria oceny oferty.
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryterium według następujących zasad: cena oferty najniższej ---------------------------------- x 100 pkt. = punktowy wynik oferty ocenianej cena oferty ocenianej
3. Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy: a) Termin wykonania prac Wykonawca uzgodni z właścicielem nieruchomości, b) Wykonawca zamówienia staje się wytwórcą i posiadaczem wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac, co potwierdza w karcie ewidencji odpadów i karcie przekazania odpadu, c) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu karty przekazania odpadów jako dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko, którego prowadzący posiada zezwolenie na unieszkodliwienie tego typu odpadów d) Zakończenie prac w każdym z budynków będzie udokumentowane kartą ewidencji odpadów, kartą przekazania odpadu, oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczeniu terenu z azbestu, e) Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usługi wyliczone będzie jako iloczyn cen jednostkowych za 1 Mg usuniętych wyrobów zawierających azbest oraz ilości ton wyrobów zawierających azbest przekazanych do unieszkodliwienia, f) Wykonawcy należy się wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi
VII. Miejsce oraz termin składania ofert. Ofertę należy dostarczyć osobiście lub za pomocą poczty tradycyjnej w zamkniętej kopercie do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy w Tarłowie, 27-515 Tarłów, ul. Rynek 2 (sekretariat - pokój nr 4) , nie później niż do dnia 10 listopada 2016 r. do godz. 1000. Otwarcie ofert w dniu 10 listopada 2016 roku o godzinie 10 30
Koperta zawierająca ofertę powinna być opatrzona dopiskiem: Oferta na Transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych w postaci materiałów zawierających azbest Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania koperty. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz na www.bip.tarlow.pl Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom, bez ich otwierania. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego Przedsiębiorca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę, będzie zaproszony do podpisania umowy zgodnej z opracowanym wzorem stanowiącym zał. nr 3 do niniejszego zaproszenia
VIII. Załączniki. Załączniki 1)Formularz ofertowy. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 3)Wzór umowy
|
|||||||
informacje udostępnił: | Dariusz Letkiewicz | ||||||
data udostępnienia: 2016-11-03 13:59:32 | |||||||
ostatnia modyfikacja: Dariusz Letkiewicz 2016-11-03 13:59:32 » |