Tarłów dnia 20.02.2018r
Zaproszenie nr 3/2018 do świadczenia usług transportowych.
„ Świadczenie usługi transportowej kruszyw drogowych dla potrzeb Gminy Tarłów w 2018r.”
1. Zamawiający: Gmina Tarłów, z siedzibą w Tarłowie przy ulicy Rynek 2, 27-515 Tarłów, NIP 863 -15 -89 182, REGON 830410020, Tel. (15) 838511, fax (15) 8385120, e-mail gmina@tarlow.pl
2. Tryb udzielania zamówienia: zamówienie niniejsze jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku – Prawo zamówień publicznych, którego wartość, nie przekracza równowartości kwoty 30.000euro. / Dz.U. z 2016r poz. 1020.
3. Opis przedmiotu zamówienia : przedmiotem zamówienia jest transport kruszyw drogowych w ilości około 900 ton na średnią odległość 36 km to jest z miejscowości Ostrowiec Św. ( Huta Ostrowiec ul. Samsonowicza) na teren Gminy Tarłów do miejsc ich wbudowania. - transport materiałów pochodzenia miejscowego ( żwir, piasek) to jest praca pod ładowarką i przewozy na krótkie odległości około 100 godzin najmu, wg. występujących potrzeb.
4. Wykaz dokumentów, jakie mają załączyć wykonawcy do oferty: a) – uzupełniony i podpisany formularz oferty zgodnie z załączonym wzorem, b)- wypis z rejestru działalności gospodarczej,
5.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na usługi transportowe na 2018r”, bądź drogą e-mail na adres: gmina@tarlow.pl.
Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Oferta będzie obowiązywała przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. 6. Kryterium oceny ofert: najniższa cena oferowana brutto – 100%
7. Miejsce składania i otwarcia ofert: oferty należy złożyć do dnia 28.02.2018r do godz. 1000, -Sekretariat Urzędu Gminy w Tarłowie ul Rynek 2. 27-515 Tarłów. Oferty złożone po w/w terminie nie będą podlegać rozpatrzeniu. 8. Informacja o wyborze oferty zostanie przesłana do każdego oferenta, 9.Umowa zostanie zawarta niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty.
10. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami: Stanisław Minkina – Urząd Gminy w Tarłowie ,ul Rynek 2 pokój nr 13, Tel (15) 8385111 wew 21. 11. Załączniki:
1. Formularz oferty - pobierz 2. wypis z rejestru działalności gospodarczej 3. wzór umowy - pobierz
W/w załączniki dołączone są do niniejszego Zaproszenia, oraz można uzyskać w pokoju nr 1 w Urzędzie Gminy Sporządził: Stanisław Minkina Tarów dn.20.02.2018r Zatwierdził: ……………………………………………….
|
|
informacje udostępnił: | biptarlow |
data udostępnienia: 2018-02-20 11:19:24 | |
ostatnia modyfikacja: biptarlow 2018-02-20 11:26:43 » |