GMINA TARŁÓW z siedzibą: 27-515 Tarłów ul.Rynek- 2 ;27-515 Tarłów
Tel.(15)8385111 fax ( 15 ) 8385120 email : gmina.tarlow@op.pl _____________________________________________________________________________________________________
Gmina Tarłów Tarłów . dnia .18.12.2018 r. Znak sprawy: ZP 2151.3.2018 Zapytanie ofertowe na opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Tarłów w 2019 roku Przedmiotowe postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm. ) ponieważ wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro ( art. 4 pkt. 8 ) Wójt Gminy Tarłów zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na zadanie: „Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Tarłów w 2019 roku” 1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Tarłów Siedziba: 27-515 Tar łów : ul. Rynek – 2 tel. (15 ) 8385111 ; Fax (15 ) 8385120 NIP 863-15-89-182 : Regon 830410020 e-mail: gmina.tarlow@op.pl 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Tarłów w 2019 roku”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy
(Dz. U. z 2003 r. Nr. 164 poz. 1589) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1588) a także projektów decyzji zmieniających w/w decyzje; b) przeprowadzanie analizy, o której mowa w art. 53 ust. 3 ustawy o planowaniu przestrzennym oraz prowadzanie analizy, o której mowa w w/w rozporządzeniu w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; c) każdorazowe wskazanie organów, o których mowa w art. 53 ust. 4, 60 i 64 w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, do których należy wystąpić o uzgodnienie projektu decyzji; d) wprowadzanie do sporządzonych projektów przedmiotowych decyzji uwag i ustaleń wynikających z uzgodnień organów, o których w w/w przepisach, celem przygotowania decyzji do wydania; e) poprawianie sporządzonego projektu decyzji, w przypadku odmowy uzgodnienia projektu decyzji ze względu na niewłaściwe zapisy w nim zawarte; f) przygotowanie projektów decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub inwestycji celu publicznego, w przypadku stwierdzenia po przeprowadzonej analizie, o której mowa powyżej, braku możliwości ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publicznego, a także w przypadku odmowy uzgodnienia któregokolwiek z organów, o których mowa w art. 53 ust. 4, art. 60 i art. 64 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. g) przygotowanie projektów decyzji o odmowie zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o odmowie zmiany decyzji o warunkach zabudowy, w przypadku stwierdzenia, że nie jest ona możliwa tj. nie jest zgodna z analizą, o której mowa wyżej; h) opracowywanie zmian tych decyzji; i) w przypadku wniesienia odwołania albo wniesienia zażalenia dotyczącego przedmiotowych decyzji – ustosunkowania się merytorycznego do zarzutów odwołania czy zażalenia, formułowanie pism, uzasadnień; j) aktywne uczestnictwo w procedurze administracyjnej związanej z wydawaniem decyzji, w tym: opracowywania korekt decyzji w oparciu o uzyskane uzgodnieni;
3. Sporządzenie pojedynczego projektu przedmiotowych decyzji będzie następowało po przekazaniu przez Zamawiającego wniosku o jej wydanie. 4. Wykonawca przejmie kopie wniosków dotyczących decyzji o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji wnioskowanych do realizacji na terenie, który nie posiada planu miejscowego: a) w siedzibie zamawiającego lub b) za pośrednictwem poczty
5. Przez projekt decyzji, rozumie się projekty decyzji wraz z załącznikami, analizami wynikami analiz (dla postępowania administracyjnego pod jednym znakiem sprawy) przekazywane w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym do edycji. 6. Zamawiający wymaga aby projekt decyzji przekazany został w 3 egz. w wersji papierowej z podpisami sporządzającego.
7. Załączniki graficzne przekazane winny być w ilości egzemplarzy wymaganej do przesłania do uzgodnień oraz 2 egz. do akt sprawy w formacie oryginalnym, niepomniejszonym i niepodzielonym na mniejsze formaty. 8. W ramach umowy Wykonawca opracuje również opinie dotyczące zmiany zagospodarowania terenów oraz opinie dotyczące wnioskowanych zmian w decyzjach o ustaleniu warunków zabudowy i celu publicznego. 10.W przypadku wniesienia odwołania albo wniesienia zażalenia dotyczącego przedmiotowych decyzji – ustosunkowania się merytorycznego do zarzutów odwołania czy zażalenia, formułowanie pism, uzasadnień. 11. Aktywne uczestnictwo w procedurze administracyjnej związanej z wydawaniem decyzji, w tym: opracowywania korekt decyzji w oparciu o uzyskane uzgodnienia 12. Przekazanie opracowań przez wykonawcę dla zamawiającego następuje: a) w siedzibie zamawiającego lub b) za pośrednictwem poczty 13. Na podstawie danych z ostatnich 12 miesięcy 2018 roku przewiduje się w 2019 roku około 40 szt. kompletów dokumentów dla nieruchomości położonych w Gminie Tarłów w tym: a) opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy –ok.30 szt., b) opracowanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – ok.10 szt.; 14. Powyższa ilość może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zależności od ilości złożonych do siedziby Zamawiającego wniosków. Wskazane liczby są szacunkowe, opracowane na podstawie danych pochodzących z roku 2018; 3. WARUNKI UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Ø Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, Ø Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, Ø Zdolności technicznej lub zawodowej
a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje usługę lub usługi polegającą na sporządzaniu
projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w ilości nie mniejszej niż 100 szt. Wykonawca, który nie spełnia powyższego warunku będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty - Wykaz wykonanych usług wraz z dowodami o wykonaniu lub wykonywaniu należycie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 3. Dowodami, o których mowa wyżej mogą być: 1) Referencje z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług referencje powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. 4. Złożą ofertę zgodną z zakresem zamówienia oraz terminem jej złożenia. 5. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy – do niniejszego zapytania ofertowego. 4. RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY 1. Cena za projekt decyzji z ewentualnymi zmianami dotyczy jednego postępowania administracyjnego będącego pod jednym znakiem sprawy zakończonego decyzją administracyjną. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium oceny ważnych ofert: - najniższa cena - waga – 100 % Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą: Wg kryterium ceny: Px = N : W x Z Px - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( brutto ) N - najniższa cena ( brutto ) z zaoferowanych W - cena ( brutto ) z badanej oferty Z - znaczenie czynnika (100 %) Kryterium oceny oferty jest obowiązująca wykonawcę cena brutto. 2. Proponowana cena brutto winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Cena brutto może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych.
4.Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych. 5.Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za zrealizowanie przedmiotu zamówienia. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę – do dnia 31.12.2019 r. 6. MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć do dnia 28.12.2018 r. do godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Tarłów ul. Rynek- 2 ; 27-515 Tarłów Pokój Nr 1 - sekretariat
|
||||||
informacje udostępnił: | Dariusz Letkiewicz | |||||
informacje wytworzył: | Monika Siepietowska | |||||
data udostępnienia: 2018-12-18 13:26:06 | ||||||
ostatnia modyfikacja: Dariusz Letkiewicz 2018-12-18 14:32:42 » |