Zapytanie ofertowe na dostawę i wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu: Rozwój infrastruktury edukacyjnej poprzez modernizację i doposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Tarłowie
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2017/EFRR o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt. 8 (Dz.U.2017.1579) pn.: dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu: Rozwój infrastruktury edukacyjnej poprzez modernizację i doposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Tarłowie"
1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Tarłów ul. Rynek 2 27-515 Tarłów adres e-mail: gmina@tarlow.pl Tel. (15) 8385111 Fax. (15) 8385120 strona internetowa: www.bip.tarlow.pl Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych podczas realizacji projektu „Rozwój infrastruktury edukacyjnej poprzez modernizację i doposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Tarłowie”. Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VII „Sprawne usługi publiczne” Działanie 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej” zgodnie z projektem „Rozwój infrastruktury edukacyjnej poprzez modernizację i doposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Tarłowie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie materiałów promocyjnych: Folder – 100 sztuk:
Termin wykonania zamówienia od styczeń 2018r.- lipiec 2018r. Kryterium oceny oferty Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną w oparciu o podane kryterium wyboru. Kryterium wyboru oferty cena (brutto) = 80% (Kryterium „C”) Liczba uzyskanych punktów wyliczana jest zgodnie z przedstawionym poniżej wzorem: Kryterium „C” cena brutto = cena brutto najniższa spośród złożonych ofert / cena brutto badanej oferty x 80% Liczba uzyskanych punktów wyliczana jest zgodnie z przedstawionym poniżej wzorem: Liczba uzyskanych punktów wyliczana dla kryterium doświadczenie doświadczenie = 20 pkt (Kryterium "D") - do 2 referencji – 5 pkt. - 3-5 referencji – 10 pkt. - powyżej 5 referencji – 20 pkt. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie. 3) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie. 2. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Do oferty należy załączyć oświadczenie zakresu wykluczeń w odniesieniu do podmiotów powiązanych, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Oferta powinna być złożona na Formularzu Ofertowym zgodnym ze wzorem - załącznikiem nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej ofercie. Miejsce i termin składania oferty Ofertę należy złożyć do dnia 08.12.2017 r. do godz.10.00 2.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3. Oferty należy składać osobiście w sekretariacie (pokój nr 4, I piętro) Urzędu Gminy w Tarłowie; za pośrednictwem poczty lub kuriera (decyduje data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów. 4. Oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej następująco: Oferta na: „wykonanie materiałów promocyjnych podczas realizacji projektu „Rozwój infrastruktury edukacyjnej poprzez modernizację i doposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Tarłowie". Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni, licząc od dnia terminu składania ofert. Ofertę skutecznie doręczoną pocztą uznaje się taką która wpłynęła na sekretariat Urzędu do godziny 10.00 ostatniego dnia składania ofert. Sposób zapłaty Wynagrodzenie płatne przelewem na podstawie prawidłowo wystawionej faktury. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: 1. Informacji na temat zapytania ofertowego udzielają, Monika Siepietowska, Magdalena Buczkowska tel. 158385111 wewn. 16, 25 2. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Unieważnienie postępowania Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podawania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. 1. Zamawiający w trakcie trwania zamówienia dopuszcza wprowadzenie zmian w warunkach umowy, w szczególności: a) zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli wynika to z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie podpisywania umowy b) zmiany wartości przedmiotu zamówienia określonej w umowie, jeśli będzie to wynikać ze zmiany zakresu wykonania prac, c) zmiany warunków płatności. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają aneksu podpisanego przez strony – pod rygorem nieważności. 3. Zmiany wpływające na konieczność zmian umowy lub wniosku o dofinansowanie wymagają uprzedniej zgody Instytucji Pośredniczącej. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. Oferta powinna zawierać: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1) - oświadczenie o braku powiązań (zał. nr 2)
Załączniki: |
|
informacje udostępnił: | biptarlow |
data udostępnienia: 2017-11-30 14:50:11 | |
ostatnia modyfikacja: biptarlow 2017-11-30 15:18:43 » |