ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY nr 1/RPO/2018 w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt. 8 (Dz.U.2017.1579 – t.jedn.) 1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Tarłów ul. Rynek 2 27-515 Tarłów adres e-mail: gmina@tarlow.pl Tel. (15) 8385111 Fax. (15) 8385120 strona internetowa: www.bip.tarlow.pl 2. Przedmiot zamówienia: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Tarłowie” 2.1. W ramach zamówienia Inspektor nadzoru zobowiązany będzie w szczególności do: 2.1.1. Zapewnienia nadzoru inwestorskiego na budowie w okresie trwania inwestycji pn.: „Przebudowa budynku szkoły podstawowej w Tarłowie" 2.1.2. Udziału w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, 2.1.3. Kontroli wykonawcy robót budowlanych na podstawie dostępnej dokumentacji projektowej – wykonawczej, 2.1.4. Nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem ewentualnych wniosków 2.1.5. Uczestniczenia w rozruchu technologicznym wbudowanych maszyn i urządzeń, 2.1.6. Dokonywania odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 2.1.7. Nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem Zamawiającemu zawiadomienia 2.1.8. Sprawdzenia prawidłowości dokumentów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych, 2.1.9. Obecności na budowie, co najmniej 2 razy w tygodniu i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy lub w inny sposób uzgodniony z Zamawiającym, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone, 2.1.10. Sprawdzania kosztorysów na roboty dodatkowe nieprzewidziane, konieczne, zamienne powtarzające się oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania. 2.1.11. Stałego konsultowania i fachowego doradztwa na rzecz Zamawiającego. 2.1.12. Współpracy z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót, innych czynności niewymienionych powyżej, a zleconych przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres obowiązków zawarty jest w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2. 2.2. Ogólny zakres prac budowlanych objętych nadzorem inwestorskim: 2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Tarłowie” zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz zasadami wiedzy technicznej.. 2.2.2. Projekt realizowany zgodnie z Umową Nr RPSW.07.04.00-26-0012/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2.2.3 Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1./ przebudowa pomieszczeń przy sali gimnastycznej (szatnie, sanitariaty, pom. gospodarcze) 2/ budowa szybu windowego z windą wewnętrzną dla osób niepełnosprawnych . 3/ wymiana posadzek i malowanie pomieszczeń dydaktycznych. 4/ wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, dojazdów, miejsc parkingowych, remont schodów zewnętrznych. Roboty realizowane zgodnie z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę Decyzji znak: B.I.6740.2.5.2017.Ta z dnia 25.07.2017r. i Decyzji znak: B.I.6740.2.6.2017.Ta z dnia 25.07.2017r., wydanych przez Starostę Opatowskiego w Opatowie. 3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi 4. Termin sprawowania nadzoru: od dnia podpisania umowy do zakończenia realizacji inwestycji. Przewidywany termin zakończenia przedmiotu umowy – 31.12.2018 r. 5. Warunki udziału oferenta w postępowaniu 5.1. O udzielenie Zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania robót: - w branży konstrukcyjno-budowlanej, - w branży elektrycznej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - w branży sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby wskazanych osób (aktualne zaświadczenie). 5.2. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane 1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Do oferty należy załączyć oświadczenie zakresu wykluczeń w odniesieniu do podmiotów powiązanych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 5.3. Oferta powinna być złożona na Formularzu Ofertowym zgodnym ze wzorem - załącznikiem nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej ofercie. 5.4. Zamawiający ma prawo wykluczenia oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty. 6. Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteria wyboru oferty 6.1. Oferent poda w ofercie procentowy wskaźnik brutto od wartości netto wykonanych 6.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 6.3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
6.4. Oferty z częstotliwością mniejszą niż 1 raz w tygodniu zostaną odrzucone. 6.5. Zamawiający przyzna punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego 7. Przesłanki odrzucenia oferty: 7.1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: 1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub 2) została złożona przez podmiot: a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji określonych w zapytaniu ofertowym lub b) powiązany osobowo lub kapitałowo z beneficjentem lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy, lub 3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym. 7.2. Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w art. 43a ust. 4 ustawy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji. 7.3. W przypadku, o którym mowa w art. 57h ust. 3 ustawy, przepisu ust. 1 pkt 2 lit. b nie stosuje się. W takim przypadku oferta podlega odrzuceniu również, jeżeli czynności związane 7.4. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy: a) któremu w okresie ostatnich 5 lat od daty otwarcia ofert w postępowaniu, naliczono kary umowne w wysokości co najmniej 25% wartości umownej z winy Wykonawcy, b) z którym w okresie ostatnich 3 lat od daty otwarcia ofert w postępowaniu, rozwiązano umowę z winy Wykonawcy.
8. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. 8.1. Zamawiający w trakcie trwania zamówienia dopuszcza wprowadzenie zmian w warunkach umowy, w szczególności: a) zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli wynika to z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie podpisywania umowy b) zmiany wartości przedmiotu zamówienia określonej w umowie, jeśli będzie to wynikać ze zmiany zakresu wykonania prac, c) zmiany warunków płatności. 8.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają aneksu podpisanego przez strony – pod rygorem nieważności. 8.3. Zmiany wpływające na konieczność zmian umowy lub wniosku o dofinansowanie wymagają uprzedniej zgody Instytucji Pośredniczącej. 8.4. Zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zmniejszenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy do prawidłowego wykonania danego zadania wykonanie części prac objętych dotychczas tym zadaniem stało się zbędne. 8.5. Zmiana umowy zawartej z wybranym wykonawcą powodująca zwiększenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli do prawidłowego wykonania danego zadania jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych dotychczas tym zadaniem, a konieczność ich wykonania powstała na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie: 1) tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla beneficjenta lub 2) danego zadania jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie danego zadania w całości. 9. Wymagane dokumenty: 9.1. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu następujące - dokumenty (dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków na dzień składania ofert): dokumenty potwierdzający posiadanie uprawnień do nadzorowania robót budowlanych w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej (pkt 5.1) niezbędnych do realizacji zamówienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby wskazanych osób (aktualne zaświadczenie). - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do podpisania umowy ze strony Wykonawcy. 9.2. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy bądź nie dostarczy wyżej wymienionych dokumentów wymaganych do podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 9.3. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w przypadku niepodpisania umowy na roboty budowlane na zadaniu: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Tarłów”. 10. Miejsce i termin składania ofert. 10.1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu) w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 10.2. Koperta (opakowanie) zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres Zamawiającego opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone
10.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty (opakowania) lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji. 10.4. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia: 15.01.2018 r. do godz. 10:00 (liczy się data złożenia oferty na sekretariacie). Urząd Gminy Tarłów ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów Sekretariat (I piętro) 10.5. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie oraz w sposób inny niż opisany w pkt 10.1-10.2, nie będą brane pod uwagę podczas oceny ofert i zostaną zwrócone Oferentom bez otwierania. 10.7 Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest: imię i nazwisko Monika Siepietowska tel. 158385111 wewn. 16 w terminach godz. pracy Urzędu Gminy w Tarłowie 11. Oferta powinna zawierać: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem – załącznikiem nr 1 do Zaproszenia (pod rygorem odrzucenia Wykonawcy z postępowania), - oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych zgodny ze wzorem – załącznikiem nr 3, - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do podpisania oferty. 12. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy - pobierz 2. Umowa - pobierz 3. Oświadczenie o braku powiązań - pobierz
|
||||||||||||
informacje udostępnił: | biptarlow | |||||||||||
data udostępnienia: 2018-01-04 16:07:02 | ||||||||||||
ostatnia modyfikacja: biptarlow 2018-01-09 13:05:11 » |