Tarłów dnia 24.07.2019r.
ZAPYTANIE OFERTOWE Na wykonanie robót instalacyjnych dla przedsięwzięcia realizowanego w formule "zaprojektuj i wykonaj" zadania pn: „WENTYLACJI i KLIMATYZACJI w BUDYNKU URZĘDU GMINY w TARŁOWIE ” 1. Zamawiający: Gmina Tarłów z siedziba ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów 2. Tryb udzielenia zamówienia: Zgodnie z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29.stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r. poz.2164 j.t.) zgodnie z którym ww. ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3 .1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : Robót budowlanych w zakresie robót instalacyjnych wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń biurowych znajdujących się na kondygnacji parteru i pierwszego piętra w budynku Urzędu i Gminy w Tarłowie. Ilość pomieszczeń biurowych: parter 11 szt,+ sala konferencyjna , piętro 9 szt+pom.porządkowe (2/8), pom. biurowe (2/ 17) rozdzielnia telefoniczna –posiada własne instalacje. Budynek Urzędu Gminy w Tarłowie posadowiony na działkach o nr. ew. 1269, 1271, 1272, 1273,1274,2175 położonych w obrębie geodezyjnym m. Tarłów. Charakterystyka obiektu: Budynek wolnostojący, dwukondygnacyjny z częściowym podpiwniczeniem z dachem (stropodach) o nachyleniu 100 Budynek o wymiarach 30,45x12,50m, pow. zabudowy 379,89m2, pow. użytkowa 798,90m2, kubaturze 2313,20m3.
3.2. Obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: ● Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie własnych rozwiązań opracowanego według obowiązujących norm projektu wykonawczego. ● zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych. ● obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; ● zasadami wiedzy technicznej; obowiązującymi przepisami i normami polskimi. ● utrzymania porządku , przestrzegania przepisów BHP podczas wykonywania robót ● pokryje koszty szkód wyrządzonych w trakcie wykonania robót ● usunięcia usterek ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji po ich zgłoszeniu przez użytkownika.. ●zrealizuje i odda zamawiającemu przedmiot zamówienia , zgodnie z warunkami umowy 4. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy
5. Wynagrodzenie: ●Podstawa wypłacenia wynagrodzenia będzie należyte i terminowe wykonanie zadania oraz bezusterkowy odbiór końcowy robót potwierdzony protokołem bezusterkowego , końcowego odbioru robót podpisany przez przedstawicieli zamawiającego ●Termin zapłaty 30 dni od daty złożenia faktury. Płatność dokonana będzie przelewem na podane przez wykonawcę konto.
6. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty w okresie 24 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
7. Sposób przygotowania oferty: ● ofertę cenową wraz z projektem wykonawczym i kosztorysem ofertowym ● ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Gminy w Tarłowie.
7. Kryterium wyboru oferty –cena. Zostanie wybrana oferta z najniższą ceną ryczałtową brutto
8. Termin złożenia oferty: Ofertę należy dostarczyć do dnia 19 sierpnia 2019r. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcą jest: P. Monika Siepietowska –insp. ds. budownictwa (tel. 15 8385 111) inz. Jan Niedziela – koordynator inwestycji tel. 795515918
9. Załączniki do zapytania ofertowego: ● Formularz oferty cenowej [zał. Nr 1) ● Projekt budowlany inwentaryzacji budynku [zał. Nr 2) ● Projekt umowy [zał. Nr3)
WÓJT GMINY TARŁÓW mgr Tomasz Kamiński |
|
informacje udostępnił: | Dariusz Letkiewicz |
data udostępnienia: 2019-08-01 10:30:53 | |
ostatnia modyfikacja: Dariusz Letkiewicz 2019-08-05 11:34:28 » |