Tarłów dnia 19.07.2016r. ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 20.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. z 2015r. poz.2164) ze względu na szacowana wartość zamówienia, która nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (art.4 pkt 8 ustawy)
GMINA TARŁÓW , ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów NIP 863-158-91-82 REGON 830410020 Tel. 158385111 Fax 16 8385120 www.tarlow.pl
1.Wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego na zadaniach inwestycyjnych p.n. 1.a. Remont świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Czekarzewice Drugie, gmina Tarłów. 1.b. Remont świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Tarłów. 2) wykonaniu pełnej dokumentacji projektowej, niezbędnej do opracowania, na jej podstawie, specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) tj: przedmiary robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski i ofertowy ze szczegółowym zakresem robót oraz uzyskaniu niezbędnych decyzji i pozwoleń oraz innych potrzebnych dokumentów urzędowych na rozpoczęcie realizacji robót.
Przedmiotem prac projektowych jest opracowanie dokumentacji , polegającej na adaptacji i remoncie obiektów strażnic wiejskich z przystosowaniem pomieszczeń dla funkcji użytkowych świetlic wiejskich w zakresie wykonania robót: 1.Świetlica wiejska w miejscowości Czekarzewice Drugie, gmina Tarłów Lokalizacja: działka o nr ew gruntu 492 o pow. 0,18ha, położona w obrębie wsi Czekarzewice Drugie Przedmiotem realizacji robót jest remont kapitalny obiektu wraz z infrastrukturą towarzyszącą , mający na celu przystosowanie pomieszczeń użytkowych dla funkcji użytkowej budynku świetlicy wiejskiej dla mieszkańców wsi Czekarzewice Pierwsze i Czekarzewice Drugie. charakterystyka obiektu: Budynek parterowy, wolnostojący z dachem konstrukcji drewnianej czterospadowej. Obiekt wyposażony w instalację elektryczną, wod.-kan., c.w. i ogrzewanie piecowe, konwektory słoneczne. Dane techniczne budynku: Budynek o wym. 11,45x8,95m Powierzchnia zabudowy – 99,44m2 Powierzchnia całkowita – 102,47m2 Powierzchnia użytkowa – 80,28m2 Kubatura budynku - 456,55m2 Budynek świetlicy wiejskiej ogólnodostępny do organizowania spotkań, zajęć kulturalno oświatowych, okolicznościowych imprez i zabaw. W zakres powierzchni użytkowej wchodzić będą pomieszczenia: Korytarz, pom. socjalno – gospodarcze, sanitariat w.c., pom. świetlicy Ogólny zakres robót remontowo- budowlanych budynku: W podstawowy zakres rzeczowy realizacji robót wchodzić będzie:
2. Świetlica wiejska w miejscowości Tarłów Lokalizacja: działka o nr ew gruntu 1403; 1459 o ogólnej pow. 0,15ha, położona w Tarłowie Przedmiotem realizacji robót jest remont kapitalny obiektu wraz z infrastrukturą towarzyszącą , mający na celu przystosowanie pomieszczeń użytkowych dla funkcji użytkowej budynku świetlicy wiejskiej dla mieszkańców miejscowości Tarłów charakterystyka obiektu: Budynek parterowy, wolnostojący z dachem konstrukcji drewnianej czterospadowej. Obiekt wyposażony w instalację elektryczną, wod.-kan., c.w. i ogrzewanie piecowe. Dane techniczne budynku: Budynek o wym. 23,30x 12,30m Powierzchnia zabudowy – 279,51m2 Powierzchnia całkowita – 286,59m2 Powierzchnia użytkowa z garażem – 229,80m2 Powierzchnia użytkowa bez garażu – 166,78m2 Kubatura budynku - 1426,00m3 Funkcja użytkowa: Budynek świetlicy wiejskiej ogólnodostępny do organizowania spotkań, zajęć kulturalno oświatowych, okolicznościowych imprez i zabaw. W zakres powierzchni użytkowej świetlicy o ogólnej pow. użytkowej wchodzić będą pomieszczenia: Korytarz, pom. socjalno – gospodarcze pow. użytkowej, sanitariat w.c. , pom. gospodarcze o pow. użytkowej, pom. świetlicy o pow. użytkowej, magazynek podręczny Ogólny zakres robót remontowo- budowlanych budynku: W podstawowy zakres rzeczowy realizacji robót wchodzić będzie:
INFRASTRUKTURA TECHNICZNA i ZAGOSPODAROWANIE TERENU:
Dokumentacja budowlana winna zawierać: 1.a Projekt zagospodarowania terenu 1.b.Projekt budowlany budynku
1.c. Projekt infrastruktury technicznej i zagospodarowania tj. zbiornik bezodpływowy na ścieki wraz z przyłączem, przyłącze wodociągowe, drogi wewnętrzne oraz miejsca postojowe na samochody osobowe oraz ciągi piesze i chodniki, ogrodzenie terenu. 2) pełnej dokumentacji projektowej, niezbędnej do opracowania, na jej podstawie, specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) tj: przedmiary robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski i ofertowy (ślepy) W ramach usługi wykonawca uzyska dla zamawiającego niezbędne decyzje i pozwolenia (na piśmie) oraz inne potrzebne dokumenty urzędowe niezbędne do rozpoczęcia realizacji robót. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - 6 Wymagania dotyczące dokumentacji: Opisana powyżej dokumentacja powinna być sporządzona w oparciu o zatwierdzoną przez Inwestora koncepcję programowo – przestrzenną załączoną w wersji elektronicznej 1) Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi. 2) Przekazywana dokumentacja powinna być skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć. Powinna zawierać wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na przedmiot umowy. 3) W rozwiązaniach projektowych powinny być zastosowane materiały, urządzenia i technologie dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 4) Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. 5) Dokumentacje (ilościowo) 5 egz. projektu wykonawczego w wersji papierowej 2 egz. projektu wykonawczego w wersji elektronicznej pdf 2 egz. kosztorysu inwestorskiego w wersji papierowej 1 egz. kosztorysu inwestorskiego w foramcie ath i pdf w wersji elektronicznej 2 egz. przedmiaru w wersji papierowej 1 egz. w formacie ath i pdf wersji elektronicznej 2 egz. papierowe STWiORB 2 egz. wersji elektronicznej STWiORB Pozostałe wymagane dokumenty wchodzące w skład dokumentacji projektowej: 1. Przedmiary robót sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z późniejszymi zmianami. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z rozporządzeniem jw. 3. Kosztorys inwestorski dla wszystkich branż sporządzony metodą uproszczoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389 z późniejszymi zmianami) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego,.Miejscem odbioru (przekazania) dokumentacji decyzji, pozwoleń oraz innych potrzebnych dokumentów urzędowych niezbędnych do rozpoczęcia przebudowy w budynku wraz z pozwoleniem na budowę będzie siedziba Zamawiającego. Opracowane projekty muszą uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i Polskich, PZP oraz Europejskich Norm, oraz winny uwzględniać szczegółowe przepisy Straży Pożarnej, BHP i Sanepidu. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne wady w projekcie i dokumentacji. Wykonawca będzie udzielał odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące przygotowanej prze niego dokumentacji mogące pojawić się w procedurze przetargowej. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy: - Decyzji o ustaleniu warunków zabudowy - Map do celów projektowych w wersji papierowej i elektronicznej. 1. Termin płatności: 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 2. Płatności po zakończeniu usługi i dostarczeniu niezbędnej dokumentacji. 3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 5. Wykonawca niniejszego zamówienia, zobowiązuje się do nieprzystępowania do przetargu nieograniczonego, który zostanie ogłoszony przez Zamawiającego, a do którego wykorzystane zostanie opracowanie projektu budowlano wykonawczego oraz niezbędna dokumentacja projektowa, będące przedmiotem niniejszego zapytania. Oferta musi być przygotowana wg wzoru formularza ofertowego III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: do 30.08.2016 r. IV. WARUNKI UDZIAŁU W ZAMÓWIENIU Wymagania względem Wykonawcy:
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta musi być przygotowana wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. VI. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1. Wykonawca za wykonanie zamówienia poda cenę brutto (netto + podatek VAT), która będzie służyła do porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała najniższą cenę 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne, związane z przygotowaniem oferty do niniejszego zapytania. 4. Oferta obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę. 6. Płatność na rzecz Wykonawcy będzie realizowana po należytym wykonaniu usługi i nastąpi przelewem do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. 7. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferta powinna być przesłana pocztą tradycyjną lub dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Tarłów 27-515 Tarłów z dopiskiem: Remont świetlic wiejskich w m. Tarłów i Czekarzewice Drugie Termin składania ofert cenowych do 28 lipca 2016 r. (do godz. 10:00). VIII. DODATKOWE INFORMACJE 1) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 3) Kwota zamówienia nie przekracza 30.000,00 Euro. Dodatkowych informacji udziela: insp. ds. i budownictwa inż. Jan Niedziela, tel. 15 8385 111 lub poczty elektronicznej ;www.bip.tarlow.pl
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej. IX. ZAŁĄCZNIKI:
|
|
informacje udostępnił: | Dariusz Letkiewicz |
data udostępnienia: 2016-07-19 13:09:49 | |
ostatnia modyfikacja: Dariusz Letkiewicz 2016-07-19 13:09:49 » |