Tarłów, dnia 21.11.2014r
Gmina Tarłów ul. Rynek 2 27-515 Tarłów tel./ fax. 158385111/158385120
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY (OGŁOSZENIE)
Nazwa zadania: Zakup wraz z dostawą gadżetów promocyjnych dla dzieci w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.01-26-003/13 pn. „Przedszkolak młodym europejczykiem”.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 EURO. Nie stosuje się ustawy „Prawo zamówień publicznych”. W związku z planowanym zakupem Gmina Tarłów prosi o przedstawienie oferty cenowej w następującym zakresie:
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Zakup wraz z dostawą gadżetów promocyjnych dla dzieci w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.01-26.003/13pn. Przedszkolak młodym europejczykiem. Projekt pn. „Przedszkolak młodym europejczykiem” realizowany przez Gminę Tarłów współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
a) Kubki z logotypami i nazwą projektu oraz imieniem dziecka (lista imion poniżej) – 15 szt. kolor: jasny niebieski (8szt.), jasny różowy (7 szt.) tworzywo : porcelana lekka, pojemność: 200 – 250 ml. Imiona do nadruku na kubki: Tomek, Kacper, Adaś, Oskar, Błażej, Paweł, Karol, Piotruś, Julka, Julka, Klaudia, Magda, Blanka, Kamila, Paulina. Nadruk na kubku: po jednej stronie logotypy i nazwa projektu , po drugiej stronie kubka imię dziecka.
Logotypy i nazwa projektu zawarte są w załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia.
b) Breloczki odblaskowe - zawieszki do plecaka (np. zwierzątka) – 15 szt.
c) Długopisy z logotypami i nazwą projektu – niebieskie, metalowe, wkład niebieski – 45 szt.
d) Długopisy na stojaku z logotypami i nazwą projektu (kolorowe, wkład niebieski, stojak do długopisu z taśmą samoprzylepną, długopis połączony ze stojakiem sprężynką) – 15 szt.
e) Pamięć USB – 4 GB z logotypami i nazwą projektu – 10 szt. (kolorowe)
f) Opaska odblaskowa na rękę z logotypami i nazwą projektu (samozaciskowa , kolor seledynowy – szt.8, różowy – 7 szt.) razem – 15 szt.
g) Parasolka dla dziecka z uszami z nadrukowanym logotypem i nazwą projektu (niebieski – 8 szt., różowe – 7 szt.) – razem – 15 szt.
h) Balony niebieskie z logotypami i nazwą projektu (kolorowe, z patyczkami i zatyczkami) 200 szt.
Dostawa na koszt Wykonawcy do Przedszkola Publicznego w Tarłowie, ul. Rynek 42, 27-515 Tarłów, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą nastąpi po prawidłowo zrealizowanym zamówieniu. Zapłata w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy wskazany w treści faktury.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Termin wykonania zamówienia: do 04.12.2014r.
5. Cenę za zrealizowanie niniejszego zamówienia należy obliczyć zgodnie z Formularzem cenowym - stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Gmina Tarłów nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Gminą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Gminy lub osobami wykonującymi w imieniu Gminy czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Ocena spełniania w/w warunku dokonywana będzie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia – na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
9. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie do dnia: 04.12.2014r. do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Tarłowie ul. Rynek 2, 27 – 515 Tarłów. Oferta musi zawierać nazwę zamówienia: Zakup wraz z dostawą gadżetów promocyjnych dla dzieci w ramach projektu nr WND-POKL.09.01.01-26-003/13 pn. „Przedszkolak młodym europejczykiem”. .
Oferty można również przesłać do Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres gmina@tarlow.pl.
10. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Gminy Tarłów www.bip.tarlow.pl (zakładka ogłoszenia) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Tarłowie, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony faksem lub pocztą. Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa.
11. Dane w/s zamówienia oraz załącznik do niniejszego zaproszenia dostępne są na stronie internetowej: www.bip.tarlow.pl (zakładka zamówienia publiczne).
12. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest: Żaneta Janowska tel. 506582636 (w godz. 8.00 – 14.00)
Wójt Gminy Tarłów mgr Leszek Walczyk
Załączniki do pobrania:
|
|||||
informacje udostępnił: | Dariusz Letkiewicz | ||||
data udostępnienia: 2014-11-24 14:35:33 | |||||
ostatnia modyfikacja: Dariusz Letkiewicz 2014-11-24 14:35:33 » |