Tarłów, dnia 07.07.2016r. Zapytanie ofertowe na: „Opracowanie Programu Rewitalizacji dla Gminy Tarłów na lata 2016–2023„
Zamawiający Gmina Tarłów z siedzibą w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów NIP 863-158-91-82 REGON 830410020 tel. 158385111 . fax. 158385120, Tryb udzielania zamówienia publicznego: Postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z art. 4, pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ). Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie„Programu Rewitalizacji Gminy Tarłów na lata 2016-2023"zwanego dalej programem Rewitalizacjiwraz z przeprowadzeniem działań wspierających jego kompleksowe opracowanie. Program Rewitalizacji Gminy Tarłów na lata 2016-2023 będzie stanowił podstawę do aplikowania o środki finansowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 i musizostać opracowany zgodnie z Wytycznymi w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata 2014-2020 opracowanymi przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w dniu 3 lipca 2015r. (zwanych dalej Wytycznymi). I.1.Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje następujące elementy:
2. Opracowany Program Rewitalizacji zawierał będzie co najmniej: a. opis powiązań programu rewitalizacji z dokumentami strategicznymi i planistycznymi gminy; b. diagnozę czynników i zjawisk kryzysowych oraz skalę i charakter potrzeb rewitalizacyjnych; c. zasięgi przestrzenne obszaru/obszarów rewitalizacji tj. określenie, w oparciu o inne dokumenty strategiczne gminy lub diagnozę i identyfikację potrzeb rewitalizacyjnych, terytorium/terytoriów najbardziej wymagających wsparcia; d. wizję stanu obszaru po przeprowadzeniu rewitalizacji (planowany efekt rewitalizacji); e. cele rewitalizacji oraz odpowiadające zidentyfikowanym potrzebom rewitalizacyjnym kierunki działań mających na celu eliminację lub ograniczenie negatywnych zjawisk; f. listę planowanych,podstawowych projektów i przedsięwzięć rewitalizacyjnych wraz z ich opisami zawierającymi, w odniesieniu do każdego projektu/przedsięwzięcia rewitalizacyjnego, co najmniej: nazwę i wskazanie podmiotów go realizujących, zakres realizowanych zadań, lokalizację (miejsce przeprowadzenia danego projektu), szacowaną wartość, prognozowane rezultaty wraz ze sposobem ich oceny i zmierzenia w odniesieniu do celów rewitalizacji; g. charakterystykę pozostałych rodzajów przedsięwzięć rewitalizacyjnych realizujących kierunki działań, mających na celu eliminację lub ograniczenie negatywnych zjawisk powodujących sytuację kryzysową; h. mechanizmy zapewnienia komplementarności między poszczególnymi projektami/przedsięwzięciami rewitalizacyjnymi oraz pomiędzy działaniami różnych podmiotów i funduszy na obszarze objętym programem rewitalizacji; i. indykatywne ramy finansowe w odniesieniu do przedsięwzięć, o których mowa w lit. f oraz g, z indykatywnymi wielkościami środków finansowych z różnych źródeł (także spoza funduszy polityki spójności na lata 2014-2020 –publiczne i prywatne środki krajowe w celu realizacji zasady dodatkowości środków UE); j. mechanizmy włączenia mieszkańców, przedsiębiorców i innych podmiotów i grup aktywnych na terenie gminy w proces rewitalizacji k. system realizacji (wdrażania) programu rewitalizacji; l. system monitoringu i oceny skuteczności działań i system wprowadzania modyfikacji w reakcji na zmiany w otoczeniu programu. 3. Wykonanie dokumentów diagnostycznych/analitycznych na potrzeby opracowania Programu Rewitalizacji:
i. inwentaryzacja 5 obiektów publicznych znajdujących się na wyznaczonym obszarze rewitalizacji w zakresie opisania stanu technicznego obiektów i pełnionych przez nich funkcji wraz ze wskazaniem możliwego ich zaadaptowania do pełnienia innych funkcji np. społecznych, gospodarczych, edukacyjnych, kulturalnych lub rekreacyjnych wraz z przedstawieniem na mapie poglądowej w skali 1:1 000, ii. wykonana metodą bezpośrednią.
i. opracowanie diagnozy z uwzględnieniem sfery: społecznej, gospodarczej, środowiskowej, przestrzenno-funkcjonalnej i technicznej, ii. opracowanie wielokryterialnej analizy przestrzennej pozwalającej na delimitację obszaru zdegradowanego, iii. analiza wielokryterialna składająca się z co najmniej 30 wskaźników statystycznych, iv. pozyskanie danych do analizy we współpracy ze Zleceniobiorcę. v. wyniki przedstawione na mapach poglądowych w podziale na sołectwa. c. Sporządzenie mapy obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji gminy na mapie w skali co najmniej 1:5 000 z wykorzystaniem treści mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku – z wykorzystaniem treści mapy ewidencyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Opracowana mapa będzie stanowić załącznik do Programu Rewitalizacji. Pozyskanie mapy zasadniczej bądź ewidencyjnej leży w gestii Zleceniodawcy. 4. Program Rewitalizacji powinien posiadać następujące cechy i zawartość (elementy): kompleksowość programu rewitalizacji, koncentrację programu rewitalizacji, komplementarność programu rewitalizacji z innymi dokumentami, komplementarność przestrzenną, komplementarność problemową, komplementarność międzyokresową, komplementarność źródeł finansowania, realizację zasady partnerstwa i partycypacji. Program Rewitalizacji powinien również zawierać listę planowanych, podstawowych projektów i przedsięwzięć rewitalizacyjnych. 5. Program Rewitalizacji powinien realizować zasady partnerstwa i partycypacji. 6. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zaangażowanie społeczności lokalnej rewitalizowanych obszarów do tworzenia Programu Rewitalizacji tak, aby różne grupy interesariuszy mogły współdecydować o jego kształcie na każdym etapie tego procesu (diagnozowanie, programowanie, wdrażanie, monitorowanie).
i. podstawowe zagadnienia dotyczące rewitalizacji, ii. uwarunkowania formalno-prawne procesu rewitalizacji, iii. proces opracowania Programu Rewitalizacji (w tym partycypacja społeczna iv. źródła finansowania projektów rewitalizacyjnych v. przykłady dobrych praktyk rewitalizacji w Polsce i za granicą, vi. prezentacja założeń opracowanego dokumentu oraz przebiegu konsultacji społecznych,
i. format A4, trwale spięty ii. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści,
i. podstawowe zagadnienia dotyczące rewitalizacji, ii. przykłady dobrych praktyk rewitalizacji w Polsce i za granicą, iii. źródło finansowania projektów rewitalizacyjnych, iv. partnerstwo zewnętrzne przy montażu i realizacji projektu,
i. format A4, trwale spięty, ii. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści,
i. obecność trenera w trakcie całego szkolenia, ii. forma: wykład + prezentacja multimedialna, iii. zakres szkolenia (minimum):
i. format A4, trwale spięty, ii. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści,
i. podstawowe zagadnienia dotyczące rewitalizacji, ii. przykłady dobrych praktyk rewitalizacji w Polsce i za granicą, iii. źródło finansowania projektów rewitalizacyjnych, iv. partnerstwo zewnętrzne przy montażu i realizacji projektu,
i. format A4, trwale spięty, ii. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści,
i. przedstawienie wyznaczonego obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji, ii. prezentacja głównych założeń dokumentu, iii. przedstawienie zaplanowanych do realizacjiprojektów rewitalizacyjnych.
i. format A4, trwale spięty, ii. konspekty z prezentowanych w trakcie spotkania treści. 7. Przeprowadzenie Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko (SOOS): a) Opracowanie SOOS zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 51, art. 52 ustawy 8. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do uczestnictwa w spotkaniach z radnymi Rady Gminy Tarłów oraz podmiotami działającymi na obszarach zdegradowanych, a także uzgodnienie projektu Programu Rewitalizacji z Komisjami Rady Gminy oraz do prezentacji projektu Programu Rewitalizacji do uchwalenia na sesji Rady Gminy. 9. Dokumentacja stanowiąca przedmiot umowy będzie sporządzona przez Wykonawcę i przekazana Zamawiającemu w 5 egzemplarzach. Kompletna dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia będzie przekazana Zamawiającemu także w formie cyfrowej edytowalnej. 10. W przypadku konieczności uaktualnienia dokumentacji, Wykonawca w terminie 7 dni, dostosuje ją do aktualnych wytycznych na polecenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do dwukrotnej aktualizacji dokumentu wykonanej nieodpłatnie. 11. Po zrealizowaniu zamówienia całkowite prawa autorskie do opracowanego dokumentu wraz z możliwością przetwarzania, powielania i modyfikowania, będą należały do Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawiania harmonogramu prac nad Programem Rewitalizacji w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. I.2. Postanowienia ogólne:
Termin wykonania zamówienia: 30.11.2016 Warunki udziału w postepowaniu Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny – niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: Załącznika 2 – Wykaz usług i Załącznika 2 – Wykaz osóbbiorących udział w realizacji zamówienia. Zamawiający może poprosić oferentów (wykonawców) o przedstawienie dokumentów potwierdzających dane zawarte we wskazanych ww. Załącznikach. II.1 Doświadczenie wykonawcy:
II.2 Potencjał techniczny wykonawcy Wykonawca posiada 4 osobowy zespół, który zostanie oddelegowany do realizacji zamówienia, w tym minimum 2 osoby zatrudnione są w firmie Wykonawcy na podstawie umowy o pracę, według stanu na koniec miesiąca poprzedzającego miesiąc złożenia oferty. Wymagania stawiane członkom zespołu:
II.3 Ubezpieczenie OC Wykonawca posiadał w dniu złożenia oferty opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w ramach kodu PKD w ramach którego wykonywał będzie zlecenie będące przedmiotem oferty) związanej z przedmiotem zamówienia oraz aby suma ubezpieczenia wskazana na polisie była co najmniej równa dwukrotności wartości składanej oferty przez Oferenta w ramach niniejszego postępowania. Kryterium oceniane będzie na podstawie Załącznika 3 – Oświadczenie o posiadanej polisie OC.
Kryterium wyboru oferty Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zdobędzie najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną w oparciu o podane kryterium wyboru.
Kryterium wyboru oferty jest cena (brutto) = 100% (Kryterium „C”) Liczba uzyskanych punktów wyliczana jest zgodnie z przedstawionym poniżej wzorem: cena brutto najniższa spośród założonych ofert Kryterium „C” cena brutto = x100% cena brutto badanej oferty
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi 100 pkt. Miejsce i termin składania oferty 1.Ofertę należy złożyć do dnia 19 lipiec 2016 r. do godz.10.00 2.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3. Oferty należy składać osobiście w sekretariacie (pokój nr 4, I piętro) Urzędu Gminy w Tarłowie ; za pośrednictwem poczty lub kuriera (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: Urząd Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów. 4. Oferta powinna być złożona na kolejno ponumerowanych stronach, w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej następująco:Oferta na: „Opracowanie Programu Rewitalizacji Gminy Tarłów na lata 2016-2023”. 5. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni, licząc od dnia terminu składania ofert. Sposób zapłaty Wynagrodzenie płatne przelewem na podstawie prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest zatwierdzenie Programu przez Radę Gminy Tarłów w formie uchwały oraz zatwierdzenie przez Instytucję Wdrażającą – Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego.
Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących zapytania ofertowego: 1. Informacji na temat zapytania ofertowego udzielają, Monika Siepietowska, Magdalena Buczkowska tel. 158385111 wewn. 16, 25 2. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do informowania o wynikach zapytania jedynie wybranego w toku zapytania ofertowego Oferenta. Unieważnienie postępowania Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podawania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Załączniki:
Leszek Walczyk Wójt Gminy Tarłów
|
|
informacje udostępnił: | Dariusz Letkiewicz |
data udostępnienia: 2016-07-07 09:41:51 | |
ostatnia modyfikacja: Dariusz Letkiewicz 2016-07-14 12:42:50 » |