Tarłów, dnia 30.06.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE na: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH
Postepowanie nie podlega ustawie z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 2164) ze względu na szacowaną wartość zamówienia, która nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy).
I. ZAMAWIAJĄCY: Gmina Tarłów ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów NIP 863-158-91-82 REGON 830410020 tel. 158385111 . fax. 158385120, www.tarlow.pl II. PRZEDMIOT ZAPYTANIA OFERTOWEGO: Gmina Tarłów zwraca się z zapytaniem o cenę brutto robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n. ” Budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych dla terenów przewidzianych pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne w miejscowości Tarłów” w zakresie wykonania I-szego etapu realizacji zadania t.j.:
III. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem inwestycji jest budowa wodociągu z rur PCV Ø110 oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PCV Ø 200 .Projektowany wodociąg i kanalizacja sanitarna będzie rozbudową istniejącej sieci w tym rejonie w miejscowości Tarłów. Zadaniem wodociągu będzie zasilanie w wodę i kanalizację sanitarną dla terenów przewidzianych pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja I-szego etapu wykonania robót obejmującego: 1a. Budowa sieci kanalizacyjnej na odcinku włączenia do istniejącej sieci kanalizacyjnej do studzienki rewizyjnej S4 - sieć z rur PCV Ø200 długości 110,00mb, studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø1200mm, śr. wys. 3,00m w ilości 4szt 1b.Budowa sieci wodociągowej z rur PCV Ø110 dł. 65,00m na odcinku włączenia do istniejącego wodociągu lokalnego do hydrantu HPp1 z uzbrojeniem: zasuwa żeliwna Ø100 szt 1, hydrant podziemny Ø80mm Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania oraz ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 3 i nr 4 do zapytania. Teren na którym projektuje się wodociąg i kanalizacje sanitarna usytuowane są w polach , przy drodze gminnej i pasie drogowym oraz działkach prywatnych, 2.Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia wszystkich kosztów związanych z zajęciem pasów drogowych i wynikających z uzgodnień dokumentacji projektowej, a także poniesieniem kosztów przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego. 3.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 4.Wszelkie ustalenia dotyczące prowadzonych robót będą ustalane na bieżąco na piśmie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą tak aby nie powodować zastoju podczas robót budowlanych. 5. Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca winien zapoznać się z załączoną dokumentacją oraz przeprowadzić wizję lokalną w terenie. 6.Wycenę robót należy sporządzić wypełniając kosztorysy ofertowe dla poszczególnych zadań stanowiących załącznik nr 5 i 6. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania robót do 31 lipca 2016r. W uzasadnionych przypadkach termin realizacji może ulec zmianie. V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1.Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego. 4. Cena, winna być wyrażona w polskich złotych, liczbowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w formie wartości brutto. 5. Oferty mogą złożyć podmioty które prowadzą działalność gospodarczą w zakresie usług związanych z robotami budowlanymi branży sanitarnej na dowód czego do oferty Wykonawca winien załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1.Pisemne oferty, w zamkniętych kopertach z adnotacją „Oferta na wykonanie robót budowlanych” należy składać osobiście lub pocztą tradycyjną pisemnie do dnia 15 lipca 2016r. do godz. 10.00 na adres Gmina Tarłów, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów (Sekretariat- pokój nr 4). 2.O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Urzędu Gminy. 3.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4.Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie www.bip.tarlow.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Tarłowie. 5. Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia niniejszego postepowania bez wybrania którejkolwiek z ofert. 6.Zamawiający może unieważnić postepowanie gdy: - nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, - cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, która Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jego dalsze prowadzenie stanie się niecelowe; VIII. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące kryteria oraz ich wagę: Maksymalna liczba punktów za spełnienie przez wykonawcę kryteriów wynosi 100 punktów (100 pkt=100 %) cena oferty – 100 %,
IX. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawców biorących udział w postępowaniu za pośrednictwem swojej strony internetowej: www.bip.tarlow.pl oraz wyśle informacje faksem bądź mailem na adresy wykonawców wskazane w ofertach.
X. DODATKOWE INFORMACJE 1.Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą oraz który spełni wymogi określone w Zapytaniu ofertowym. 2. O terminie zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę drogą e-mailową. 3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od upływu terminu do złożenia ofert. 4. Dodatkowych informacji udziela Pan Jan Niedziela- Inspektor ds. budownictwa tel. 158385111 wewn. 25, 5.Podstawą do wystawienia faktury oraz dokonania płatności za wykonanie zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy potwierdzony przez Zamawiającego i Wykonawcę. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty wśród najkorzystniejszych w przypadku, gdy wcześniej wybrany Wykonawca nie zdecyduje się na podpisanie umowy o wykonanie zamówienia. 7. Zastrzega się prawo do odwołania postępowania, nie dokonania wyboru żadnej oferty oraz przesunięcia terminu na składanie ofert, bez podania przyczyny i w każdym czasie. 8. Z tytułu nie przyjęcia oferty lub niewybraniem żadnej oferty, oferentowi nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego związanych z Zapytaniem Ofertowym oraz złożoną ofertą ( a także związanych z unieważnieniem). 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany i uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania oferty. Informacja o wprowadzeniu zmian lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. 10.Załącznikami do niniejszego zapytania są: zal. 1. wzór formularza oferty, zal. 2. Projekt budowlany zal. 3. Specyfikacja techniczna kanalizacji sanitarnej zal. 4. Specyfikacja techniczna wodociągu zal. 5. Kosztorys ofertowy- druk zal. 6. Kosztorys ofertowy- druk zal. 7. Oświadczenie zal. 8. rysunki
Wójt Gminy Tarłów Leszek Walczyk |
|
informacje udostępnił: | Dariusz Letkiewicz |
data udostępnienia: 2016-06-30 10:34:19 | |
ostatnia modyfikacja: Dariusz Letkiewicz 2016-06-30 10:34:19 » |