Projekt „Współpraca droga do aktywnej demokracji” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Zakup wraz z dostawą długopisów na potrzeby realizacji projektu „Współpraca drogą do aktywnej demokracji” realizowanego w ramach Priorytet V-Dobre rządzenia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Gmina Tarłów ul. Rynek 2 27-515 Tarłów NIP: 863-15-89-182 REGON: 830410020 tel/fax: 15 83-85-111 strona zamawiającego: www.tarlow.pl, www.bip.tarlow.pl
2. TRYB SKŁADANIA OFERT CENOWYCH 2.1. Zaproszenie na złożenie oferty cenowej, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równości kwoty 14 000 euro. Nie stosuje się ustawy „Prawo zamówień publicznych. 3.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Zakup wraz z dostawą długopisów na potrzeby projektu „Współpraca drogą do aktywnej demokracji” realizowanego w ramach Priorytet V-Dobre rządzenia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego 3.2. długopisy (kolor niebieski) z logotypami i nazwą projektu – 600 szt. Logotypy i nazwa projektu zawarte są w załączniku nr 3 do niniejszego zaproszenia.
Dostawa na koszt Wykonawcy do Urzędu Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą nastąpi po prawidłowo zrealizowanym zamówieniu. Zapłata w terminie 20 dni od daty przekazania środków pieniężnych na konto Gminy Tarłów przez MPIPS za pośrednictwem Fundacji Rozwoju Innowacji WIR w Radomiu po otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy wskazany w treści faktury. 4.Termin wykonania zamówienia do 06.05. 2014r. 5.Cenę za zrealizowanie niniejszego zamówienia należy obliczyć zgodnie z Formularzem cenowym - stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 5. Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. 6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Gmina Tarłów nie może udzielić zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Gminą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Gminy lub osobami wykonującymi w imieniu Gminy czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Ocena spełniania w/w warunku dokonywana będzie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia – na druku stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
8. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w zamkniętej kopercie do dnia: 09.04.2014 do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Tarłowie ul. Rynek 2, 27 – 515 Tarłów. Oferta musi zawierać nazwę zamówienia: Zakup wraz z dostawą długopisów na potrzeby realizacji projektu „Współpraca drogą do aktywnej demokracji” 9. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Gminy Tarłów www.bip.tarlow.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Tarłowie, zaś Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony faksem lub pocztą. Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa. 10. Dane w/s zamówienia oraz załącznik do niniejszego zaproszenia dostępne są na stronie internetowej: www.bip.tarlow.pl (zakładka zamówienia publiczne) 11. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest: Ewa Majcher tel. 158385111 wew.16
Wójt Gminy Tarłów mgr Leszek Walczyk
1. Załącznik nr1 – Formularz cenowy 2. Załącznik nr2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3. Załącznik nr3 –Wzór nadruku 4. Załącznik nr 4- Oświadczenie
|
|||||
informacje udostępnił: | Dariusz Letkiewicz | ||||
data udostępnienia: 2014-03-31 14:51:48 | |||||
ostatnia modyfikacja: Dariusz Letkiewicz 2014-03-31 15:05:29 » |