Tarłów, dnia 28.11.2017 r.ZAPYTANIE OFERTOWE: Dostawa wyposażenia pracowni w ramach realizacji projektu „Rozwój infrastruktury edukacyjnej poprzez modernizację i doposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Tarłowie” (3 części)
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2017/EFRR o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt. 8 (Dz.U.2017.1579) pn.: Dostawa wyposażenia pracowni w ramach realizacji projektu „Rozwój infrastruktury edukacyjnej poprzez modernizację i doposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Tarłowie"realizowany w ramach Osi priorytetowej: RPSW.07.04.00 Sprawne usługi publiczne, Działania: RPSW.07.04.00 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej,. 1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Tarłów ul. Rynek 2 27-515 Tarłów adres e-mail: gmina@tarlow.pl Tel. (15) 8385111 Fax. (15) 8385120 strona internetowa: www.bip.tarlow.pl 2. Opis przedmiotu zamówienia. 2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia pracowni szkoły, w podziale na części: 2.1.1 Część I – Dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni matematycznej:
2.1.2 Część II – Dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni przyrodniczej: 1) Model poziomic i warstwic – 1 szt. 2) Model wulkanu – 1 szt. 3) Kolekcja skał- podstawowa - zestaw skał – 1 szt. 4) Kolekcja tematyczna skał (metamorficzna) – zestaw skał – 1 szt. 5) Przyrządy pomiarowe do ogródka meteorologicznego -1 szt. 6) Pierścień Gravesanda - 1 szt. 7) Palnik Bunsena + zapas – 1 szt. 8) Model szkieletu człowieka, wielkość naturalna na podstawie – 1 szt. 9) Obieg wody w przyrodzie – model – symulator – 1 szt. 10) Mikroskop szkolny-badawczy z wbudowanym źródłem światła – 10 sztuk . 11) Globus zoologiczny - 6 sztuk 12) Lupa mała z tworzywa powiększająca 2x – 20 szt. 13) Lornetka podstawowa – 20 sztuk 14) Mikroskop ręczny 30X, podświetlany – 1szt. 15) Pudełko z 3 lupami do obserwacji okazów – 1 szt. 2.1.3 Część III – Dostawa wyposażenia mebli do pracowni
2.1.5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości zamówienia (zwiększenie/ zmniejszenie) o poszczególne elementy zamówienia podstawowego w każdej części. 2.2 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 3, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne) i dostarczyć przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z zaproszeniem ofertowym, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów. 2.3 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami postępowania. Dostarczane materiały, urządzenia, wyposażenie powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku nr 3 w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań. 2.4 Dostawa poszczególnego wyposażenia nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność. 2.5 Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 2.5.1 Wszystkie materiały, wyposażenie mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego – Szkoła Podstawowa w Tarłowie, ul. Rynek 42, podłączone i uruchomione (jeżeli dotyczy). 2.5.2 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny dostarczyć minimum: - kompletne opakowanie i zabezpieczenia - pisemną gwarancję - instrukcję obsługi w języku polskim - inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego 2.6 Dostawa w ramach Projektu „Rozwój infrastruktury edukacyjnej poprzez modernizację i doposażenie budynku Szkoły Podstawowej w Tarłowie” realizowany w ramach Osi priorytetowej: RPSW.07.04.00 Sprawne usługi publiczne, Działania: RPSW.07.04.00 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej,. 2.7 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 3. Termin dostawy: do 28 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy – kryterium wyboru Oferenta. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 5. Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteria oceny ofert 5.1 Oferent poda w ofercie łączną cenę brutto za wykonanie całości zadania. Oferent może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmienić jej treści w okresie trwania umowy. Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. 5.2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (dla każdej części oddzielnie)
cena brutto – 80%. Ocenie podlegać będzie zaproponowana przez wykonawcę przewidywana wartość za wykonanie przedmiotu zamówienia. W trakcie oceny ofert zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny: c = (n : w) x 80 gdzie: c - ilość punktów obliczona dla kryterium cena oferty n- najniższa wartość ze złożonych ofert podlegających badaniu w- wartość oferty badanej 6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania 6.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie. 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie. 3) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie. 6.2. Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: 1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Do oferty należy załączyć oświadczenie zakresu wykluczeń w odniesieniu do podmiotów powiązanych, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 6.3. Oferta powinna być złożona na Formularzu Ofertowym zgodnym ze wzorem - załącznikiem nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej ofercie. 7. Wymagane dokumenty: Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty (dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków na dzień składania ofert): - dokumenty potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego przez oferowany sprzęt, - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do podpisania umowy ze strony Wykonawcy, - zestawienie cen jednostkowych zaoferowanego sprzętu, - wykaz dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw na potwierdzenie spełniania warunków w postępowaniu 8. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy bądź nie dostarczy wyżej wymienionych dokumentów wymaganych do podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 8.1. Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy: a) któremu w okresie ostatnich 5 lat od daty otwarcia ofert w postępowaniu, naliczono kary umowne w wysokości co najmniej 25% wartości umownej z winy Wykonawcy, b) z którym w okresie ostatnich 3 lat od daty otwarcia ofert w postępowaniu, rozwiązano umowę z winy Wykonawcy. 9. Miejsce i termin składania ofert. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu) w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta (opakowanie) zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres Zamawiającego opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty (opakowania) lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji. 9.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia: 8 grudnia 2017 r. do godz. 10:00 (liczy się data złożenia oferty). na adres Urząd Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów (sekretariat) 9.2. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie oraz w sposób inny niż opisany w pkt 9, nie będą brane pod uwagę podczas oceny ofert i zostaną zwrócone Oferentom bez otwierania. 10. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest: imię i nazwisko: Magdalena Buczkowska Tel. (15) 8385111 wewn. 16 Fax. (15) 8385120 e-mail: gmina@tarlow.pl w godz. 8:00 – 15:30. 11. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. 1. Zamawiający w trakcie trwania zamówienia dopuszcza wprowadzenie zmian w warunkach umowy, w szczególności: a) zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli wynika to z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie podpisywania umowy b) zmiany wartości przedmiotu zamówienia określonej w umowie, jeśli będzie to wynikać ze zmiany zakresu wykonania prac, c) zmiany warunków płatności. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają aneksu podpisanego przez strony – pod rygorem nieważności. 3. Zmiany wpływające na konieczność zmian umowy lub wniosku o dofinansowanie wymagają uprzedniej zgody Instytucji Pośredniczącej. 12. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. 13. Oferta powinna zawierać: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1) - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do podpisania oferty - oświadczenie o braku powiązań (zał. nr 3) 14. Załączniki do zapytania ofertowego: Załącznik nr 1. Formularz ofertowy - pobierz Załącznik nr 2. Wzór umowy - pobierz Załącznik nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - pobierz Załącznik nr 4. Oświadczenie o braku powiązań - pobierz
|
|||||||||||||||
informacje udostępnił: | biptarlow | ||||||||||||||
data udostępnienia: 2017-11-28 13:46:02 | |||||||||||||||
ostatnia modyfikacja: biptarlow 2017-11-30 15:19:27 » |