Numer sprawy: GT.7331/1/I.O./2010 Tarłów, dnia 03.03.2010r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU ( O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ) Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej i gimnazjum w Tarłowie – zespół pomieszczeń sanitarnych oraz remont schodów wewnętrznych Działając na podstawie Art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz.-1655 z 2008r. Nr 171 poz.1058 z późn. zm ) Urząd Gminy w Tarłowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Gmina Tarłów Tarłów ul. Rynek 2 27-515 Tarłów
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
www.bip.tarlow.pl.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej i gimnazjum w Tarłowie o zespół pomieszczeń sanitarnych, zlokalizowanych na działce o nr ew. 1238, 1239, 1240,1241 polegająca na: Dobudowie do obiektów zespołu szkół ogólnokształcących - obiektu wolnostąjacego, dwukondygnacyjnego bez podpiwniczenia z dachem konstrukcji drewnianej wielospadowej o nachyleniu 50 z nawiązaniem funkcji użytkowej do istniejących obiektów szkoły. Obiekt realizowany systemem tradycyjnym; murowany, wyposażony w instalacje wod.-kan. , co, elektryczne i następującej charakterystyce: budynek o wym. 5.47x7.69m, pow. zabudowy 39,27m2, pow. użytkowej 81,22 m2 i kubaturze 255,25m2. Ponadto w zakres zamówienia wchodzą roboty rozbiórkowe : ścianek murowanych grub.12cm, instalacji i wyposażenia wod.-kan., c.o. i elektrycznych-istniejących pomieszczeń sanitariatów znajdujących się w łączniku szkoły nie spełniających wymogów w zakresie swojej funkcji użytkowej oraz remont schodów wewnętrznych polegających na wymianie schodów drewnianych na betonowe grubości płyty 14cm i pow. 36,00m2 Realizacja zadania będzie przebiegać w 2-u etapach: 1-szy etap – wykonanie obiektu projektowanego 2-gi etap – wykonanie robót rozbiórkowych istniejących sanitariatów i remontowych wykończeniowych łącznika szkoły po sanitariatach, oraz remont schodów.
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 45200000-9 Roboty budowlane z zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45300000- 0 Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-0 Roboty wykończeniowe w budynkach
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
1-szy etap dzień podpisania umowy dla robót budowlanych inwestycyjnych rozbudowy 2-gi etap 1 lipca 2010r. wykonanie robót rozbiórkowych istniejących sanitariatów i remontowych schodów wewnątrz obiektu szkoły Termin zakończenia realizacji zamówienia – 15 wrzesień 2010 r. Termin oddania do użytku 30 wrzesień 2010r.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; t.j. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie wykonania robót, będących przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: ● nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt 1.1 do 1.4; ● nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o których mowa w art.24 Prawa zamówień publicznych ● wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; ● złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. ● nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 ust.3; ● nie wnieśli wadium (jeśli dotyczy), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy : ● niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawierającą rażąco nisko cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - wykluczonego z udziału w postępowaniu o zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; -zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczaniu ceny; - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej obliczeniu ceny; - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów; - nie zabezpieczonej wadium (jeśli dotyczy), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz złożenia oferty. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: A.1. Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust.1 oraz ustawy prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ A.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby; A.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; A.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. A.5. Na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz (załącznik nr 5 do SIWZ) potwierdzający fakt, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę odpowiadającym swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej robotę budowlaną polegająca na wznoszeniu kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz robotach w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, robotach instalacyjnych w budynkach oraz robotach wykończeniowych w budynkach. A.6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych z wykorzystanie wzoru (załącznik nr 4 do SIWZ) A.7.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.9.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.11.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.12.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia najmniej 300000,- zł. i zobowiązują się do zachowania ubezpieczenia, w co najmniej takiej wysokości do końca okresu realizacji zamówienia. Dokumenty wymienione w pkt.VI od A.1 do A.12. mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w wymaganym wyżej terminie.
B. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 2.1. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę –załącznik nr 1 do SIWZ 2.2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2 2.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3 2.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.24 prawa zamówień publicznych – załącznik nr 4 2.5. Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 5 2.6. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 6 2.7. Dokumenty wykazane w pkt.A
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%
Urząd Gminy Tarłów ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów w sekretariacie do dnia 25/03/2010 do godz. 10:00
Urząd Gminy Tarłów , ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, pokój nr 9 (świetlica) dnia 25/03/2010 do godz. 10:30
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu prowadzenie aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących ni więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.03.2010r. pod nr ogłoszenia 56996-2010
WÓJT GMINY TARŁÓW mgr inż. Lech Wąsik
|
|
informacje udostępnił: | Zbigniew Główka |
data udostępnienia: 2010-03-03 13:15:25 | |
ostatnia modyfikacja: Zbigniew Główka 2010-03-03 13:15:25 » |