Numer sprawy: GT.7331/1P/I.O./2010 Tarłów 29.09.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU ( O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ) Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Roboty remontowo budowlane w zakresie usuwania strat wynikłych na skutek powodzi na obiektach Szkoły Podstawowej w Ciszycy Górnej Działając na podstawie Art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz.-1655 z 2008r. Nr 171 poz.1058 z późn. zm ) Urząd Gminy w Tarłowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Gmina Tarłów Tarłów ul. Rynek 2 27-515 Tarłów
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - budowlanych na obiektach Szkoły Podstawowej w Ciszycy Górnej zlokalizowanych na działce o nr ew. gruntu 285 polegająca na: wykonaniu ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem grub. 8cm z tynkiem mineralnym budynku szkoły (część dydaktyczno sportowa) w ilości 586,00m2 oraz odbudowa dróg wewnętrznych z kostki brukowej grub. 8cm w ilości 1487,00m2
Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV - Kod CPV 45214200-2 roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem - Kod CPV 45214200-7 - roboty remontowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; t.j. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie wykonania robót, będących przedmiotem zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: ● nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w p.pkt 1.1 do 1.4; ● nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o których mowa w art.24 Prawa zamówień publicznych ● wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; ● złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. ● nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 ust.3; 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy : ● niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawierającą rażąco nisko cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - wykluczonego z udziału w postępowaniu o zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; -zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczaniu ceny; - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej obliczeniu ceny; - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów; 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz złożenia oferty. A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: A.1. Oświadczenie o treści określonej w art.22 ust.1 oraz ustawy prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ A.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby; A.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; A.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych z wykorzystanie wzoru (załącznik nr 4 do SIWZ) udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert A.5. Dokumenty wymienione w pkt.VI od A.1 do A.4. mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę w wymaganym wyżej terminie. B. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 2.1. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę –załącznik nr 1 do SIWZ 2.2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2 2.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3 2.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.24 prawa zamówień publicznych – załącznik nr 4 2.5. Dokumenty wykazane w pkt.A
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%
Urząd Gminy Tarłów ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów w sekretariacie do dnia 14/10/2010 do godz. 10:00
Urząd Gminy Tarłów , ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, pokój nr 9 (świetlica) dnia 14/10/2010 do godz. 10:30
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zmawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy z uwagi na zbliżający się okres zimowy .
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu prowadzenie aukcji elektronicznej.
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.09.2010 (numer ogłoszenia 310668)
SEKRETARZ GMINY TARŁÓW mgr Wiktor Jagodziński
|
|
informacje udostępnił: | Zbigniew Główka |
informacje wytworzył: | Jan Niedziela |
data udostępnienia: 2010-09-29 15:21:27 | |
ostatnia modyfikacja: Zbigniew Główka 2010-09-29 15:22:58 » |