Tarłów: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu zlotówkowego w wysokości 2 500 000 zl z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarłów , ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8385111, faks 015 8385120.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu zlotówkowego w wysokości 2 500 000 zl z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 2 500 000 zł ( słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu i spłatę zobowiązań z lat ubiegłych z tytułu zaciągniętych kredytów. 2. Okres kredytowania: od 25.08.2010 roku - do 20.12.2018 roku. 3. Okres karencji w spłacie kapitału - do 30.06.2011 roku. 4. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w transzach w zależnosci od potrzeb. Uruchomienie transz kredytu następować będzie na podstawie dyspozycji zamawiającego w terminach i kwotach określonych każdorazowo przez zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego. 6.Spłata kapitału następować będzie w ratach: 31.07.2011 rok - kwota 50.000 zł 31.07.2012 rok - kwota 50.000 zł 31.12.2013 rok - kwota 100.000 zł 31.12.2014 rok - kwota 300.000 zł 31.12.2015 rok - kwota 300.000 zł 30.06.2016 rok - kwota 350.000 zł 31.12.2016 rok - kwota 350.000 zł 30.06.2017 rok - kwota 250.000 zł 31.12.2017 rok - kwota 250.000 zł 30.06.2018 rok - kwota 250.000 zł 20.12.2018 rok - kwota 250.000 zł 7. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych (do 15-go każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia banku doręczonego na 5 dni przed terminem płatności). Pierwsza platność odsetek 15.09.2010 r , ostatnia 30.12.2018 rok.Spłata odsetek odbywać się będzie tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. 8. Kredyt oprocentowany będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M ogłaszanej przez NBP dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększoną o marżę banku przedstawioną w ofercie. Marża banku nie może ulec zwiększeniu w trakcie trwania umowy kredytowej. 9. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu i nie pobrane zostaną żadne opłaty z tego tytułu. 10. Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji z tytułu uruchomienia kredytu. 11. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową i oświadczeniem o poddaniu się egzekucji. 12. Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego nie póżniej niż w ciagu 7 dni od dnia zawarcia umowy. 13. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ. 14. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypada w sobotę,niedzielę lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2018. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarlow.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Tarłów, ul.Rynek 2, 27-515 Tarłów,pokój Nr 3 (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Tarłów Mgr inż. Lech Wąsik |
|
informacje udostępnił: | Zbigniew Główka |
informacje wytworzył: | Ewa Szczygieł |
data udostępnienia: 2010-07-29 15:03:09 | |
ostatnia modyfikacja: Zbigniew Główka 2010-07-29 15:03:09 » |