ZAPYTANIE OFERTOWE Na wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n: „NADBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W TARŁOWIE” 1. Zamawiający: Gmina Tarłów z siedziba ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów 2. Tryb udzielenia zamówienia: Zgodnie z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29.stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r. poz.2164 j.t.) zgodnie z którym ww. ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3 .1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : Robót budowlanych w zakresie robót budowlanych na budynku świetlicy wiejskiej w Tarłowie w zakresie wykonania :
5. Wykonanie opasek wokół budynku z kostki brukowej grub.6cm w ilości 22,50m2 Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót. 3.2. Obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: ● Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę. ● zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym . ● zrealizuje roboty zgodnie z zasadami wiedzy technicznej; obowiązującymi przepisami i normami polskimi. ● zrealizuje roboty zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; ● zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych. ● Zachowa utrzymanie porządku , przestrzegania przepisów BHP podczas wykonywania robót ● pokryje koszty szkód wyrządzonych w trakcie wykonania robót ● zapewnia usunięcia usterek ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji po ich zgłoszeniu przez użytkownika.. ●zrealizuje i odda zamawiającemu przedmiot zamówienia , zgodnie z warunkami umowy
4. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy
5. Wynagrodzenie: ●Podstawa wypłacenia wynagrodzenia będzie należyte i terminowe wykonanie zadania oraz bezusterkowy odbiór końcowy robót potwierdzony protokołem bezusterkowego , końcowego odbioru robót podpisany przez przedstawicieli zamawiającego ●Termin zapłaty 30 dni od daty złożenia faktury. Płatność dokonana będzie przelewem na podane przez wykonawcę konto.
6. Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty w okresie 24 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego.
7. Sposób przygotowania oferty: ● ofertę cenową wraz z załączonym kosztorysem ofertowym ● ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Gminy w Tarłowie.
7. Kryterium wyboru oferty –cena. Zostanie wybrana oferta z najniższą ceną ryczałtową brutto
8. Termin złożenia oferty: Ofertę należy dostarczyć do dnia 14 październik 2019r. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcą jest: P. Monika Siepietowska –insp. ds. budownictwa (tel. 15 8385 111) inz. Jan Niedziela – koordynator inwestycji tel. 795515918
9. Załączniki do zapytania ofertowego: ● Formularz oferty [zał. Nr 1) ● Projekt budowlany [zał. Nr 2) ● Projekt umowy [zał. Nr3)
WÓJT GMINY TARŁÓW mgr Tomasz Kamiński |
|
informacje udostępnił: | Dariusz Letkiewicz |
data udostępnienia: 2019-09-30 08:42:44 | |
ostatnia modyfikacja: Dariusz Letkiewicz 2019-10-01 08:21:03 » |