Tarłów dnia 07.02. 2011r. GT.7331/I.O.Ś./2W/11 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.)
opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 42643-2011. w dniu 07.02.2011r.
Nazwa : GMINA TARŁÓW NIP 863-15-89-182, REGON 830410020 Adres: Urząd Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów Kontakt: Tel/fax.: 015 8385 111 w.16/015 8385 120
2.1. Niniejsze postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.223 z dnia 29 listopada 2007r, poz.1655 z późn. zm.)zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych tej ustawy . 2.2. Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 w godz. 7.30 –15.30 lub ze strony internetowej www. tarlow.pl za wyjątkiem projektu budowlanego , który jest dostępny w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Tarłów ul. Rynek 2 27– 515 Tarłów , pokój nr 8.
4.Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest : Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości: Ciszyca Kolonia, Ciszyca Górna, Ciszyca Dolna, Ciszyca Przewozowa, Ostrów, Leśne Chałupy, Dorotka gmina Tarłów” 4.2.Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie następujących robót na obiektach : Stacji wodociągowej w m. Ciszyca Kolonia • ujęcia awaryjnego - studni wierconej o gł. 80,00m z rurami stalowymi okładzinowymi d=355,6mm z wyposażeniem ujęcia podstawowego (istniejącego) i awaryjnego w pompy głębinowe Q=65m3/h, wys. podnoszenia H=70,0m • montaż kontenerowego budynku technologicznego KSW 5,20x6,20m z pomieszczeniami chlorowni i pompowni z wyposażeniem technologicznym • retencyjnego zbiornika wodociągowego Ø 225cm, L=8,50m z blachy stalowej • zbiornika bezodpływowego na ścieki technologiczne z laminatu poliestr. -szklanego poj. 4,0m3 • zagospodarowanie terenu stacji : ogrodzenie długość 143,00mb, drogi i chodniki 154,00m2, teren zieleni
Budowa sieci wodociągowej o łącznej długości 21923,00mb w zakresie wykonania: • sieci wodociągowej z rur (PE,PEHD) o śr. zewnętrznej Ø 160mm o dł. 13351,00mb, Ø 125mm o dł. 2886,00mb, Ø 90mm o dł. 2831,00mb, Ø 63mm o dł. 2855,00mb • sieć uzbrojona w hydranty pożarowe o śr. 80mm kpl. • przejścia pod drogami metodą przewiertów w rurach osłonowych stalowych Ø 108,0x4,5mm, i rurami Ø 219,1x5,0mm, o łącznej długości 600,00mb.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : projekt budowlany, kosztorysy ofertowe i specyfikacje techniczne . Pozostała dokumentacja dostępna jest w siedzibie: Urzędu Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, powiat Opatów województwo Świętokrzyskie.
4.3 Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres, co najmniej 36 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
4.4. Wspólny słownik zamówień CPV CPV; 45.23.13.00 -8 - roboty budowlane w zakresie wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. CPV; 45.20.00.00-9 – roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej CPV; 45.23.00.00-8 – roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych, elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu. CPV; 45.11.12.00 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. CPV; 45.23.21.00 - roboty pomocnicze w zakresie wodociągów. CPV; 45.23.31.42 - roboty budowlane w zakresie napraw dróg.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert: częściowych i możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie robót – dzień podpisania umowy zakończenie robót do dnia 30 maj 2012r
7. Opis warunków udziału wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności . 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia , w szczególności wykonali w okresie ostatnich pięciu lat roboty budowlane , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie o wartości minimalnej w granicach 400 do 500 tys. zł brutto każda (poparte dokumentami potwierdzającymi ich terminowe staranne i należyte wykonanie) , odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie prac budowlanych na obiektach liniowych kubaturowych . 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności dysponują osobami posiadającym określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych . 4) Posiadają odpowiedni potencjał techniczny (Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) . 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7) Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami 8) Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i wbudowane materiały. 9) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 10) Spełniają określone ustawą PZP oraz niniejszą SIWZ wymagania 11) Zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 1 pkt 6 Pzp): 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność ich odpisy lub kserokopie: 8.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną : 1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty wraz załączonym kosztorysem ofertowym 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. Nr.2 3) Dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. / Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605/ w tym ; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego ,że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika urzędu Skarbowego , wystawionych nie wcześniej niż miesiące prze upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . 6) aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę . 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówien publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówien publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert 9) Zaakceptowany projekt umowy, który nie rodzi żadnych skutków prawnych 10) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujacych wspólnie, zawierająca ci najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznehgo, 8.2. W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , do oferty należy dołączyć dokumenty : 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające , że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie /referencje/ . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić minimum jeden wykonawca . 2) Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności .Wymagane jest wykazanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi .Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić minimum jeden wykonawca . 8.3.W celu potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , do oferty należy dołączyć dokumenty: 1) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia , potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia może być również oświadczenie złożone przed właściwym organem. Potwierdzeniem że roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego może być w szczególności zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.
9. Informacja o wadium: Zamawiający odstąpił od wniesienia wadium
10. Kryteria wyboru ofert: Jedynym kryterium wyboru ofert, po spełnieniu warunków, jest cena brutto (100 % ) wykonania zamówienia.
11. Miejsce oraz termin składania ofert: siedziba zamawiającego: Urząd Gminy Tarłów, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów –pokój Nr 3 (sekretariat) w terminie do 2 marzec 2011 r. godzina 1000.
12.Miejsce oraz termin otwarcia ofert: siedziba zamawiającego: Urząd Gminy Tarłów, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów – pokój Nr 9 (świetlica) w terminie do 2 marzec 2011 r. godzina 1015.
13. Termin związania ofertą: 30 dni - bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie zawrze umowy ramowej.
15. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Zamawiający nie zastosuje aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 42643-2011 w dniu 07.02.2011r.
19. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne realizowane na podstawie umowy zawartej pomiędzy: Zarządem Województwa Świętokrzyskiego a Gminą Tarłów o przyznanie pomocy na podstawie Pre-Umowy Nr 377/10 w ramach działania 4.2 Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej „ objętego RPOWŚ na lata 2007 – 2013.
Wójt Gminy Tarłów mgr Leszek Walczyk
Tarłów dnia 07.02.2011
|
|
informacje udostępnił: | Zbigniew Główka |
informacje wytworzył: | Jan Niedziela |
data udostępnienia: 2011-02-07 13:15:50 | |
ostatnia modyfikacja: Zbigniew Główka 2011-02-08 09:35:20 » |