Tarłów dnia 21.02.2019r
Zaproszenie nr 3/2019 do świadczenia usług transportowych
„ Świadczenie usługi transportowej kruszyw drogowych dla potrzeb Gminy Tarłów w 2019r”
1. Zamawiający: Gmina Tarłów, z siedzibą w Tarłowie przy ulicy Rynek 2, 27-515 Tarłów, NIP 863 -15 -89 182, REGON 830410020, Tel. (15) 838511, fax (15) 8385120, e-mail
2. Tryb udzielania zamówienia: zamówienie niniejsze jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku – Prawo zamówień publicznych z późn. zm. , którego wartość, nie przekracza równowartości kwoty 30.000euro.tekst jednolity / Dz.U. z 2017r poz. 1579 z późn. zm.
3. Opis przedmiotu zamówienia : przedmiotem zamówienia jest transport kruszyw drogowych w ilości około 900 ton na średnią odległość 36 km to jest z miejscowości Ostrowiec Św. ( Huta Ostrowiec ul. Samsonowicza) na teren Gminy Tarłów do miejsc ich wbudowania (drogi). Transport kruszyw hutniczych będzie odbywał się w okresie do 30.11.2019r sukcesywnie w miarę występujących potrzeb w uzgodnieniu z Zamawiającym samochodami samowyładowczymi.
4. Wykaz dokumentów, jakie mają załączyć wykonawcy do oferty: a) – uzupełniony i podpisany formularz oferty zgodnie z załączonym wzorem, b)- wypis z rejestru działalności gospodarczej, c)- parafowany projekt umowy d. oświadczenie z art. 22 PZP 5.Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Tarłowie, ul. Rynek 2 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „oferta na usługi transportowe na 2019r”, bądź drogą e-mail na adres: gmina@tarlow.pl.
Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Oferta będzie obowiązywała przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. 6. Kryterium oceny ofert: najniższa cena oferowana brutto – 100%
7. Miejsce składania i otwarcia ofert: oferty należy złożyć do dnia 04.03.2019r do godz. 1000, -Sekretariat Urzędu Gminy w Tarłowie ul Rynek 2. 27-515 Tarłów. Oferty złożone po w/w terminie nie będą podlegać rozpatrzeniu. 8. Informacja o wyborze oferty zostanie przesłana do każdego oferenta, 9.Umowa zostanie zawarta niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty.
10. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami: Stanisław Minkina – Urząd Gminy w Tarłowie ,ul Rynek 2 pokój nr 13, Tel (15) 8385111 wew 21.
11. Formularz oferty
Załącznikami do oferty są 1. wypis z rejestru działalności gospodarczej 2. oświadczenie z art. 22 PZP 3. wzór umowy.
W/w załączniki dołączone są do niniejszego Zaproszenia, oraz można uzyskać w pokoju nr 1 w Urzędzie Gminy Sporządził: Stanisław Minkina Tarów dn.21.02.2019r
Zatwierdził: Wójt Gminy Tarłów mgr Tomasz Kaminski
|
|
informacje udostępnił: | Dariusz Letkiewicz |
data udostępnienia: 2019-02-21 10:26:11 | |
ostatnia modyfikacja: Dariusz Letkiewicz 2019-02-21 10:26:11 » |