ZAPYTANIE OFERTOWE o wartości poniżej 30.000 euro na zadanie pn "WYPOSAŻENIE SIŁOWNI PLENEROWEJ W WÓLCE TARŁOWSKIEJ" oraz na zadanie pn ''WYPOSAŻENIE SIŁOWNI PLENEROWEJ W CZEKARZEWICACH DRUGICH"
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Tarłów, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, NIP: 8631589182, REGON: 830410020 tel. (15) 8385111, e-mail: gmina@tarlow.pl, www.bip.tarlow.pl Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować: Urząd Gminy Tarłów, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, tel. 158385111, fax 158385120, Zamawiający nie dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, polegających na: „Budowie ogólnodostępnej, wielofunkcyjnej Otwartej Strefy Aktywności (OSA)”.Obejmuje następujące odcinki/elementy robót:
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do zapytania ofertowego:
Przedmiar robót obejmuje wszystkie prace związane z wykonaniem całości zamówienia, jednakże ma on jedynie charakter informacyjny, przedmiot zamówienia obejmuje wszelkich prac niezbędnych do realizacji zamówienia, przewidzianych w dokumentacji projektowej i niniejszym dokumencie. Wszędzie, gdzie w dokumentach wskazanych powyżej, zawarto sformułowania: „powinno”, „winno”, „należy” i podobne, należy to traktować jako wymóg bezwzględny, nie zaś zalecenie, czy wskazówkę. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:
Wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia i uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowej wyceny robót.
1) Wykonawca po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych, zobowiązany będzie do uzgodnienia i zaakceptowania z Zamawiającym szczegółowego planu (harmonogramu rzeczowo-finansowego) wykonania robót. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, STWiOR (SST) i poleceniami Inspektora Nadzoru. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabryczne nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z Prawem Budowlanym oraz jakościowo i gatunkowo wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej, STWiOR (SST). 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób nie powodujący uszkodzenia infrastruktury nadziemnej, podziemnej i mienia osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia szkody wynikłej z tytułu wyrządzenia powyższych szkód. 5) Równoważność materiałów: a) W projektach budowlanych, przedmiarach robót mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, których charakterystyka nie jest gorsza niż parametry urządzeń czy materiałów podanych w opracowaniach projektowych. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy urządzeniami zaprojektowanymi, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Zwrot „równoważne” oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na równoważnych ustaleniach. b) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót o parametrach nie gorszych od wymaganych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodniają proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne do oferty przedstawi dokumenty dane techniczne pokazujące, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem producenta, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji co do celu jego przeznaczenia. c) Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt stosowne pozwolenia oraz uzgodnienia wynikające ze zmiany na urządzenia lub rozwiązania równoważne, w tym poniesie pełne koszty wynikające ze wszelkich zmian. d) Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta, zawierająca wszystkie parametry techniczno- eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. e) Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach (podać obiekty w których zostały zamontowane oraz rok realizacji) przez okres nie krótszy niż 2 lata. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Oferent przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. f) Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie projektem, szczególnie w zakresie kosztów eksploatacji, niezawodności działania. Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz akceptacji projektanta, inspektora nadzoru i zamawiającego.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Termin nieprzekraczalny i maksymalny: 60 (słownie: sześćdziesiąt) dni od daty podpisania umowy. Termin minimalny: 30 (słownie: trzydzieści) dni od daty podpisania umowy.
4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do ZO; b) Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy); c) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego. Zakres pełnomocnictwa dotyczy co najmniej: reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie ( jeżeli dotyczy).
OFERTA na zadanie pn: „Wyposażenie siłowni plenerowej w Wólce Tarłowskiej " oraz ,, Wyposażenie siłowni plenerowej w Czekarzewicach Drugich" Budowa ogólnodostępnej, wielofunkcyjnej Otwartej Strefy Aktywności (OSA)” nie otwierać przed dniem 10.07.2019 r. do godz. 10:15 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
6. WYMAGANIA STAWIANE OFERENTOM:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią na stepujące warunki udziału w postępowaniu: 1)Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy; Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowa i deliktowa) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2)Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej; Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże:
Zamawiający oceni spełnienie powyższych warunków na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów na zasadzie spełnia- nie spełnia.
7. KRYTERIA OCENY OFERT " Cena brutto" - KC - waga 80% „Termin Realizacji” – TR – waga 20%
Ocena oferty wg tego kryterium: Oferta przedstawiająca najniższą cenę otrzyma ocenę najkorzystniejszą, maksymalnie 80 punktów. Ocena pozostałych ocenianych ofert dokonana zostanie wg następującego wzoru.
KC=( CN: COB)x 80
Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy oferty ocenianej w kryterium cena CN – cena w ofercie z najniższą ceną COB – cena w ofercie ocenianej
Ocena oferty wg tego kryterium: Termin realizacji zamówienia określony w ofercie w dniach od daty podpisania umowy, przeliczony zostanie na w punkty w sposób następujący:
Następnie tak ustalona punktacja zostanie przeliczona wg następującego wzoru. 100x20% (max liczba punktów w kryterium termin realizacji) Gdzie: TR - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Termin realizacji. TROB – liczba punków z przeliczenia za ilość dni wskazanych w ofercie ocenianej w kryterium Termin realizacji. TRN – liczba punków z przeliczenia za ilość dni wskazanych w ofercie Wykonawcy oferującego najkrótszy termin realizacji. Oferta przedstawiająca najkrótszy termin realizacji otrzyma ocenę najkorzystniejszą, maksymalnie 20 punktów.
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt. Ocena punktowa będzie wyrażona liczbą z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą ocenę – liczbę punktów, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli w takiej sytuacji zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający może wezwać wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik do zapytania wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 10.07.2019 r. do godziny 10:00 w formie: pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Gmina Tarłów, ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów (sekretariat pokój nr 4) decyduje data i godzina wpływu oferty we wskazane miejsce złożenia ofert. Oferty złożone po określonym terminie do ich składania nie będą rozpatrywane.
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY: Z oferentem, który złoży najkorzystniejsza ofertę spełniającą wszystkie kryteria zostanie zawarta umowa na realizację zadania.
11. INFORMACJE DODATKOWE: Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:, Monika Siepietowska tel. 158385111 wewn. 25,
12. ZAŁACZNIKI: 1) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 1.1a - Wólka Tarłowska; 2) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 1.2a- Czekarzewice Drugie; 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (Szczegółowe Specyfikacje Techniczne) – załącznik nr 1.1b- Wólka Tarłowska; 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (Szczegółowe Specyfikacje Techniczne) – załącznik nr 1.2b- Czekarzewice Drugie; 5) Przedmiar prac- załącznik nr 1.1c- Wólka Tarłowska; 6) Przedmiar prac- załącznik nr 1.2c- Czekarzewice Drugie; 7) Kosztorys ofertowy- załącznik nr 1.1d- Wólka Tarłowska; 8) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1.2d- Czekarzewice Drugie; 9) Formularz oferty – załącznik nr 2a-Wólka Tarłowska; 10) Formularz oferty – załącznik nr 2b-Wólka Tarłowska; 11) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3a-Wólka Tarłowska; 12) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3b-Czekarzewice Drugie; 13) Projekt umowy – załącznik nr 4, 14) Rysunki
ZAŁĄCZNIKI DOSTĘPNE POD LINKIEM - http://bip.tarlow.pl/site.php?pobierzSiwz
|
|
informacje udostępnił: | Dariusz Letkiewicz |
data udostępnienia: 2019-06-18 13:01:52 | |
ostatnia modyfikacja: Dariusz Letkiewicz 2019-06-19 08:04:05 » |